Dec 13, 2015

Risau betul bila tengok kawan-kawan jatuh sakit

Hi Uols,

Semalam KM sepatutnya kalau event zumba orang yang KM akan cari confirm dua orang ni je, antara EJ dan Fahmy je yang gigih untuk join mana2 event zumba. Jadi event zumba tu KM dengan EJ berdua je. Bila EJ investigate kan baru dapat tahu yang Fahmy kena admitted dah 3 hari uols. Terus tertanya haiyooo macam mana kita terlepas pandang.

Settle je event zumba semalam KM dengan geng gojes buddies terus bergegas ke Sentosa Medical Center. Tapi sebelum kita orang bergegas ke Hospital kita orang sempat lagi mencekik kat Pelita next  to klcc tu, sebab pagi tu masih lagi awal jadi kenalah isi perut bagi kenyang uols.

Standard lah uols kalau dekat mamak ni confirm busy memanjang lepas tu, kita orang panggil tak dengar atau buat2 tak dengar. Harus lah kita orang menjerit ala2 pitch perfect. Baru sekor sekor nak datang amik order.
flawless structure muka bergantung pada filter yang digunakan haha. macam siot je

bila sampai tu housemate fahmy dah teman dia siap2 dari pagi lagi, jadi takde lah dia rasa bosan. Plus dah lah dia sorang je duduk dalam bilik tu. Kalau KM seram lah dibuatnya haha, 
Selfie is a must. Bila kau kata nak selfie, orang nazak pun boleh terus nampak ceria ok. Nampak tak kehebatan orang otai bila nak berselfie bagai ni.  

OK MASA NAK KENAKAN BUDAK SAKIT NI hahaha
cuba korang bayangkan, kalau lah gayung tu kita orang boleh keluarkan bersama dengan baldi dari dalam toilet. Cuba korang teka apa lagi kerja bodoh yang kita orang buat. Air suling tu kita orang tanggal kan, katil tu naik turun kita orang kerjakan. 
 ok kalau tadi kita berselfie, sekarang kita berdrama pula, dalam gambar semua nak baik je berlakon kan? 
 Doctor datang melihat keadaan si pesakit
 nurse lelaki menyuapkan pesakit.
 Doctor: Awak punya demam sudah kurang, petang ni boleh balik,
KM sendiri tengok pic semua ni, KM boleh terseyum apatah lagi hari tu kita orang kerja kan si budak sakit ni. Akak nurse tu pun tak boleh nak cegah bila kita buat onar kat dalam bilik. 

Tapi kan, memang sangat takut kan bila kita dengar bila orang yang kita kenal rapat admitted dekat hospital. Apa pun KM doakan semuanya dalam keadaan sihat2 sahaja hendaknya. 

To Fahmy, speedy recover dear. By the time aku released entry ni, apa yang KM tahu kau dah ada kat rumah sambil bersantai di depan TV. Tak sabar nak pergi berzuma bersama2.

No comments :