Oct 25, 2016

Berita Baik untuk semua. Watsons! Tukar dan Jimat (Switch & Save)

Lately ni banyak betul kempen yang di berikan oleh Watsons kan?
Dan kali ni korang boleh mendapatkan promotion yang lagi banyak dan berbaloi bersama dengan Watson Kempen yang baru ni Tukar dan Jimat (Switch & Save).

Apa tujuan kempen Switch & Save ni?
sebenarnya kempen ni bertujuan untuk mengetengahkan product yang di keluarkan oleh Watsons sendiri, dari segala jenis product kecantikan dan kesihatan. Kualiti product keluaran watsons mempunyai kualiti yang sama dengan product berjenama yang lain.
Tak percaya? aku sendiri dah cuba dengan membandingkan product ni, seakan sama dan kadang tu jauh lebih baik dari segi kualiti dan teksturnya. Bertempat di Paradigm Shopping Mall Center semua orang termasuk lah para tetamu yang hadir diberikan peluang untuk meneka sendiri kehebatan product watsons ni.

ada 10 Brand Watsons yang utama, jadi korang boleh pilih dan bandingkan sendiri ok.
dan aku memilih vitamin mereka, semasa pengambilan aku yang pertama, vitamin soluble ni memang sesuai dengan aku. Sedap pun sedap. :) Thumbs up
Tengok lah di setiap station test product tu, mereka bukan membandingkan cuma Watsons sendiri ingin memberitahu product keluaran jenara sendiri juga berkualiti tinggi.
Jom tengok video clip Duta-Duta watsons ni :)
layari untuk info lebih lanjut: