Mar 8, 2017

Review: GT Mobile Smart Phone GT-888

Hi uols,

Jom hari ni kita review smartphone terkini keluaran GT Mobile, bagi siapa yang tak tahu amatlah molek kiranya aku buat review ni untuk korang semua. 

Smartphone keluaran Singapore? kalian pernah dengar?

serius gadget canggih ni merupakan keluaran dari Singapore. Jadi seiring dengan negara yang pesat dengan teknologi terkini, mereka juga tak melepaskan peluang untuk menghasilkan Telefon Pintar milik mereka. Jom tengok review yang lebih kat bawah ni

Ok meh layan video UN-BOXING GT888 ni ek




Kebetulan terjumpa pula video GT mobile GT -888 unboxing. wohooo beruntung kalian dapat melihat dengan lebih jelas phone ni.


Dengan skrin senipis 5.5 inchi, saiz RAM 2GB, terdapat juga dalam saiz RAM 1GB, berat 160 gram, ROM 16GB dan OS Android 5.1 Lollipop.
Dengan spesifikasi untuk gambar dari hadapan (front) 5MP dan belakang (rear) 8MP ianya sudah memadai untuk hasil gambar yang menarik.

Boleh guna dua sim kad, so tak payah nak bawa 2 phone ke hulu ke hilir dalam poket kan. Senang je


Ok aku share sedikit mengenai speksifikasi GT-888 ni ek









Bagi mereka yang tengah mencari idea atau gadget yang baru, korang sendiri boleh beli telefon pintar ni, selaind dari feature dia yang super friendly ianya juga item mampu milik. 


Apa yang pasti segala speksifikasi yang di nyatakan di dalam smartphone ni memang memberi kepuasan kepada pengguna. Cubalah GT Mobile GT-888