Nov 12, 2017

kau sejenis bangsa pemalas, lapar tapi malas masak, cuba ni Ayamas Ready To Eat

meroyan tak bila korang di labelkan sebagai bangsa pemalas? hahah sentap ke idok!!! meroyan kejap semangat berkobar2 nak masak, sejam kemudian semangat pun luntur, jadi ada baiknya kau stay dan baca blog aku ni, Aku ada sesuatu yang sesuai untuk orang busy forever ni sampai masak pun takde masa. 


Last weekend aku menghadirkan diri ke event ayamas, yes ni 1st event yang aku berpeluang untuk turut serta, kebiasaan weekend aku busy dengan personal routine aku, tapi minggu kali ni aku free untuk turut serta dalam event yang meriah ni.
Event kali ni ayamas bukan saja jemput para blogger datang untuk lunch bersama, tapi mereka juga ingin memperkenalkan product terbaru mereka yang kini sudah pun berada di pasaran. Kepada mereka yang inginkan sesuatu hidangan yang cepat dan enak, ayamas ready to eat adalah solution yang terbaik. Mudah sangat cara penyediaan mereka hanya dengan panaskan menggunakan microwave selama 5 minit korang dah boleh menikmati 3 flavour yang tersedia di bawah ni

1. Briyani Bukhara Ayam - RM 8.50
2. Nasi Kandar Masala - RM 7.90
3. Nasi Pilaf Ayam Mentega - RM 8.50
Di akhir event ni aku akan mention which one favorite flavour aku, sekarang aku nak share dengan korang event yang berlangsung ni. Jangan risau lah beb, event ni sangat singkat sampai tak sedar majlis dan bersurai dengan jayanya LOL 

Pembukaan acara majlis di serikan oleh CEO Encik Rafiq Moosa Kemudian ada product demo dan presentation dari crew Ayamas Kitchen RTE, lepas tu ada Contest dari para blogger untuk turut serta.

korang tengok lah telatah mereka di IG story aku ni.


persembahan dari crew yang sporting.
yeah menang contest dengan blog budak pacak lambung tinggi2, silent drama contest katanya,
 
last but not least Ayamas membekalkan semua flavour kepada para blogger yang hadir, jadi kepada korang yang nak try tu boleh lah dapatkan di hypermarket berdekatan dengan anda ye.

Di antara 3 flavour yang aku berkenan sekali adalah 
Nasi Pilaf Ayam Mentega - RM 8.50 memang sedap uols, i sekali rasa terus jatuh peranakan ni dibuatnya haha,

Thanks ayamas, if may parents pun cakap sedap so bagi aku tu dah LULUS, haha