Dec 3, 2017

Pacific West - Rancangan Masakan Live dari Chef Celebrity @ Shah Alam Convention Centre.

26th November 2017 - bertempat di Shah Alam Convention Centre, Pacific West bersama dengan Tefal brand mengadakan kolaborasi bersempena dengan product baru mereka. 
me n zuzu forever

Seiring dengan penghujung tahun 2017 yang bakal menutup tirai ni, Pacific west mengambil peluang ini untuk menghadiahkan kepada para pengguna setia brand mereka selama ini, dengan menganjurkan rancangan live masakan bersama dengan 3 orang chef celebrity yang terkenal iaitu Chef Leong Main Choy (Chef Pacific West), Chef Dr Ezani (Pemenang Rancangan Masakan Master Chef Malaysia), dan Chef Brian Ong (Celebrity Chef Tempatan).
Mini resepi yang di sediakan oleh chef celebrity kita ni.

Since aku ni pun sebagai pengguna setia brand mereka, aku turut tak nak ketinggalan untuk merasakan pengalaman menarik ni, setiap chef memberikan persembahan menarik menerusi menu mereka yang super simple, berkhasiat dan yang penting cepat untuk di sediakan. 
Chef Leong sangat tangkas dalam menyiapkan 3 menu, yang sangat bersesuaian untuk si comel. Anak-anak korang sure suka dengan idea menu dari Chef Leong ni.
Keparan Dr Ezani pula apa kurang nya di dalam menyiapkan menu masakan ala tekak melayu LOL
Kalau korang nak tahu dua menu yang di sediakan oleh Dr Ezani weeken ni aku dah pun cuba. Sememangnya bahan dan cara penyediaan dia sangat simple. Bersesuaian dengan mereka yang suka ala simple tapi ada UPMH!!!! 
Tunggu review masakan dari Chef KIFLI MALLY pula ok. haha
Chef Bryan dengan cara dia tersendiri, nampak betul kesungguhan dia di dalam membuat presentation dalam 3 bahasa LOL Melayu Cina & English. Nak tahu resepi chef Bryan korang boleh view dekat IG story aku di bawah ni 

Seperti biasa if korang nak tengok review tentang event ni korang boleh tengok dalam galley IG story aku kat bawah ni ok. Part mencekik review TEMPURA tu memang awesome. 

1800-888-389