Mar 7, 2018

3 lagi menu baru ready-to-eat keluaran ayamas kitchen.

fuhhhh, ingat senang ke aku nak duduk depan laptop macam sekarang ni sambil meng-update entry. Tapi dah alang-alang aku ON laptop ni why not kalau aku bagi korang satu entry baru kan. Last week aku dapat lah jemputan dari Ayamas Kitchen untuk bersama-sama merasmikan pelancaran menu terbaru mereka yang kedua di pasaran.

 season yang lepas pun aku berkesempatan untuk join Team Ayamas Kitchen ni untuk launching 3 menu baru mereka (klik untuk baca) kalau korang nak tahu lebih lanjut tentang menu baru mereka yang lepas, just click link tersebut ok.
 memperkenalkan 3 lagi menu baru yang membuatkan korang bertambah selera untuk memilih hidangan makanan masing-masing. Jadi total kesemua menu yang ada di pasaran kini semuanya ada 6. Termasuklah yang latest menu mereka ini seperti 

Bihun Goreng Istimewa - RM5.90
Nasi Kari Hijau Ayam Thai - RM 7.90
Nasi Bijan Ayam Bulgogi - RM 7.90
sudah menjadi kebiasaan untuk aku menyampaikan apa yang terbaik untuk para pembaca blog kifli mally yang super sendu ni. Haha ok. Aku akan rank kan menu tersebut berdasarkan kesukaan aku.

1. Nasi Kari Hijau Ayam Thai
2. Nasi Bijan Ayam Bulgogi
3. Bihun Goreng Istimewa

seperti yang korang sedia maklum, menu frozen seperti ini korang hanya memerlukan masa 3 minit sahaja di panaskan di dalam microwave. Sesuai sangat kepada mereka yang inginkan sesuatu yang cepat dan ringkas. 

Korang nak tahu tak? setiap menu yang keluar ni, semuanya adalah favorite family aku, especially ayah aku. Dia lah orang pertama yang akan panaskan benda ni di dalam microwave. Ok uols selamat menjamu selera.....

No comments :