Mar 12, 2019

Mahu di bayar balik dengan separuh harga? Shopping lah di Lulu Hypermarket


Hi Korang, 

Eh betul ke apa yang aku baca dekat tajuk ni? Yer betul, ini bukan lah propaganda semata-mata. Kini Lulu Hypermarket tengah mengadakan satu promosi di kenali sebagai "Bayaran Balik Separuh".


Bagaimana cara nak dapatkan Promosi "Bayaran Balik Separuh??" 
Mudah saja dengan setiap pembelian minimum sebanyak RM100 (mesti dalam satu resit ok!) dan anda akan diberikan semula baucar tunai beli-belah RM50 untuk pembelian seterusnya. Tapi korang kena cepat sebab Promosi ini telah berlangsung bermula dari 1 Mac hingga lah 24 Mac 2019. isk isk kalau masih tak faham korang boleh lah DM tepi untuk bertanya dengan lebih lanjut ok. 

Adakah semua barangan terdapat promosi "Bayaran balik Separuh" ini? 
Barangan yang terdapat pada promosi kali ini ianya terletak pada section fashion (Di tingakt 1 Lulu Hypermarket) di mana ianya merangkumi kelengkapan style Lelaki dan wanita. Paling senang korang refer pada banner merah yang akan terpampang pada setiap sudut fasyen di Lulu Hypermarket ini. Kalau korang nampak pada sign banner tu bermaksud korang boleh 'rembat' semua barang yang tersedia ada.

 
cuba korang tengok macam mana kita orang berjaya pull this look? dengan berkonsepkan mix and match dengan setiap padanan pakaian yang bersesuaian mengikut rutin harian anda. Actually korang akan perasaan banyak barangan berjenama dari luar mahupun dalam negara, yang mampu korang peragakan. Murah pun murah juga uols.
selain dari itu juga apa yang menariknya di Lulu Hypermarket ini, mereka menyediakan bahagian menjual pelbagai jenis koleksi pakaian seperti Sari, Churidar dan aksesori wanita. Korang boleh dapatkan pelabagai jenis rekaan fabrik yang cantik. Hinggakan boleh di kataka rambang mata jadinya. Contoh tengok lah seperti model memperagakan salah satu fabrik sari kurung ini. Material dan sentuhan design dia memang sesuai untuk semua majlis perayaan. Al maklumlah raya kan dah semakin dekat uols.

Tingkat 2 @ Peralatan Elektronik 
Kepada mereka yang nak cari barang-barang elektrik untuk menggantikan barangan elektrik korang yang dah semakin usang tu. Lulu Hypermarket juga menyediakan section di mana segala perkakasan elektrik yang lengkap untuk pilihan korang. Seteleah di amati harga yang mereka tawarkan juga turut berbaloi dan ada sesetengah item tu memang murah berbanding dengan tempat lain. 

No wonder lah!!! makcik onions dengan office aku ni gigihkan diri waktu jumaat melencong ke sini. hahaha. Rupanya ada benda yang menarik di sini especially part peralatan dapur memasak. Memang favorite zaman berzaman.



kalau aku macam biasalah, gadget electronic memang pilihan pertama kalau datang ke mana2 section electrical appliance ni.

Ground Floor @ Lulu Hypermarket
SELAMAT DATANG KE SYURGA GROCERIES. Yer memang betul last weekend yang lepas pada hari ahad, aku bawa mak aku datang. Excited betul bila tengok my mum suka dengan item yang ada dekat sini, suasana dan structure cara mereka tawarkan atau perlihatkan dekat sini memang berbeza. Mungkin juga sebab pertama kali datang uols, tapi dia memang excited. 





kau pernah tengok orang ketawa besar sebab tengok terung sebesar belalai gajah?? ahhh takde kan. so memang aku excited la hahahah

tapi memang di akui barangan segar mereka di sini semuanya di jaga dari segi kualiti dan juga presentation. Pekerja disini juga alert dengan product atau barang basah di bawah jagaan mereka. So tidak mustahil lah bila ramai orang berpusu-pusu ke Groceries mereka ni. #jomkelulu #lulukl


LuLu Hypermarket & Department Store
Lot 159, Persiaran CapSquare,
Jalan Munshi Abdullah, 50100 Kuala Lumpur,
Malaysia.

No comments :