May 29, 2019

Abang berdenyut melihat gambar perempuan Kifli Mally

Hi Korang,

Kan dua minggu lepas kita viral kejap dengan filter baru dari snapchat dimana dia boleh tukar muka kita completely berlawanan jantina. Even yang jantan tu makin nampak maskulin. Siapa yang ada jenetik muka kampung tu bila pakai filter ni nampak lah sedikit bangla haha. Lepas tu ramai lah nitizen yang cuba untuk try berlawanan jantina, event DJ dari Flyfm pun ada try. Sumpah comel haha.


Jadi hari ni aku pun try lah upload kat socmed aku, yelah during lunch hour sambil rehat kejap update lah apa2 yang berkaitan dengan social media. Mostly IG, FB, Twitter & Blog :)
wah tiba-tiba rasa taste kat diri sendiri haha. Hi kenal selamat berkenalan nama abam Amit Shah :) 

 Haha yang paling "seram" tu part wanita actually yang boleh tukar wajah kita habis-habisan. Dengan berbekalkan concept Kak Ros rambut kepok-kepok. Mengancam ke tak?
 
Yang tak boleh di terima akal tu bila nitizen dan kawan terdekat yang turut komen serta menganjing secara berlapik. Siap ada yang berdenyut haha. Kalau berdenyut rawat cepat jangan simpan lama-lama nanti melarat. KAH KAH KAH

Apa yang paling tak tahan tu siap ada yang DM cakap muka aku ada iras EX Sultan. Maaf tak lah nak pecah lobang nanti aku di tangkap uols haha. Lepas tu ada yang cakap ada iras "Sushmita Sen". Hurmmm memang aku dah cakap aku ni ada kacukan darah dari north india sikit tu yang nampak elok hahahahaha....