Jun 15, 2019

Selamat Hari Raya - Syawal ke 11 #SHRMZDB

 Hi korang,

Raya dah berlalu kan tanpa kita sedar dah masuk syawal ke 11. Selagi tu lah semangat untuk bertandang ke open house tak penah pudar kan? Tu belum lagi masuk invitation dan reminder penuh dalam list dairy calendar. 

Tapi kebiasaan nya, orang akan membanjiri open house pada belah hujung minggu, contoh macam tadi ni dari cheras nak meredah ke wangsamaju. Nak haromm betul semua laluan traffic teruk. Paling lahanat dekat MRR2. Memang situ 7 keturunan sesak sokmo. 

so untuk syawal ke 11 ni aku sempat untuk bertandang ke dua rumah dimana satu terletak di wangsamaju dan rumah kedua terletak dekat ampang. 
1st rumah: Thanks Elaine & Thanesh for the invites. The food is good and ambiance of this place were so breathtaking. Oh ya hampir terlupa, I would like to wish a big fat love of Happy Birthday to you my dear, may all success bring upon you and wish you all the best in life, for both of you. #Sisterhug
2nd - heads up to Jay's castle. Tiberrrr mungkin sebab deco dia yang super vavavom. Thanks Jay for having us today.

Actually malam ni, aku sepatutnya ke rawang untuk open house last, tapi di sebabkan atas sebab "tertentu" aku tak dapat join mereka. Katanya meriah sebab berkonsepkan ala suasana kampung gitu. Aduhai terlepas aku, takpelah bukan rezeki aku untuk berkunjung. Mungkin di lain masa ok.

so tomorrow tengah plan and list down berapa rumah untuk di lawat, well selagi ada invitation kita slot in sajo. Raya kan sebulan. Well bila pula turn aku nak buat open house? InsyahAllah me and housemate akan buat pada penghujung hari raya. Which is the last day of Raya gitu. 

lol saja nak tempelkan IG page sendu kita dekat sini. hope you'll don't mind ok.

Jadi kepada mereka yang buat open house tu terima kasih saya ucapkan, moga bertambah rezeki kalian tahun ini dan seterusnya. Kepada kawan-kawan yang berkunjung tu rancang perjalanan untuk elak traffic teruk ni. Drive safe dan ingat orang yang tersayang.