Jul 8, 2019

Grand Opening Lulu Hypermarket & Department Store kini di buka di 1 Shamelin Cheras.

Hi Korang,

Seperti yang di warwarkan kini satu lagi outlet terbaru Lulu Hypermarket telah di buka di area Taman Shamelin Perkasa. Yang terletak di Lower Ground 1 Shamelin Mall. Kehadiran orang ramai sudah mula membanjiri lokasi tersebut, ini kerana Lulu seperti kebiasaan nya menawarkan pelbagai barangan yang terdapat di Lulu Hypermarket dengan harga yang sangat berpatutan.

Pelancaran untuk event ni turut di lancarkan oleh Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail.


Ni di antara salah satu barangan elektronik di mana peti sejuk dua tingkat harga promo RM 799. Harga promotion seperti ni sangat susah untuk di jumpa. Sebab tu ramai yang tak nak lepas kan peluang. 

Sampai je dekat lulu ni, seksyan yang aku paling suka ianya bahagian elektronik, lepas tu baru aku akan pergi ke bahagian barang basah. Keperluan barang dapur sememangnya section yang wajib untuk di terjah. 
presentation untuk ikan segar-bugar macam ni memang tak boleh nak berganjak, rasa nak borong semua je rasanya kan?
Barang asas seperti Telur dan Juga Beras di antara barang yang terkawal, sebab harga yang di tawarkan memang tak masuk akal. 
Section cosmetic juga turut tidak ketinggalan turut tersedia, seperti yang aku pegang ni adalah brand L'OrĂ©al. Haha terasa jakun kejap bila tengok packaging yang sangat unik.  
Kepada si penggemar kekacang atau kurma asli korang boleh dapatkan di section Roastery ni,

Kalau korang nak cuci mata, korang boleh tengok katalog dekat bawah ni:

Untuk info yang lebih lanjut korang boleh follow facebook page mereka. Mana tahu boleh tengok udpate promo jika ada: https://www.facebook.com/LuLuHypermarketKL/