Jul 13, 2019

Lama betul tak jumpa korang kan?


rindu betul dengan budak2 ni, dan aku rasa kan macam hampir setahun aku tak dapat jumpa dorang. Bukan nya lost contact pun, cuma aku dah jarang nak attend dance class kat gym. Lepas tu aku pun dah downgrade gym access aku dari All Club ke Single Club je. 


So basically aku banyak habiskan dengan Mytown Celebrity Fitness je, the reason aku downgrade sebab satu dekat dengan rumah dan yang kedua aku busy dengan kerja sampai tak boleh nak bagi commitment untuk attend semua kelas. Lepas last year, kehadiran aku merosot LOL.

Sudah lah aku bayar All Club lepas tu tak pergi pun GYM so untuk mengelakkan dari membazir aku pun tukar access Gym aku. 

Tapi siapa sangka kan dekat Mytown ada few dance class yang dah start di buka. So one of the class tu macam basic HIPHOP genre lah. Bila budak2 ni tahu, dorang pun turun lah ke MYTOWN itu yang terjumpa aku hahaha.
Kau nampak tak kegigihan budak2 ni, dah kalau betul minat dengan menari tu sampai ke MYTOWN ni dorang boleh munculkan diri. Well kelas yang aku join time tu as a new student lepas tu kelas tu pun choreograph minggu ke 3. Jadi aku rasa banyak ketinggalan. Tapi aku tak perlu risau sebab selasa depan ni dia akan start dengan kelas baru. YEAHHHH im so happy. 

Banyak giler story pasal dorang ni aku ter missed. Ini baru dekat setahun aku tak jumpa dorang cerita tak henti budak2 ni. 

Ouh ya, tengah type entry ni teringat pulak yang si rizal ni nak kena sambung belajar dekat UK, and now tengah plan bila nak buat untuk farewell which last event untuk budak2 ni semua. Aku akan pastikan untuk attend event last ni, sebab aku tak nak terlepas moment nak celebrate dengan dorang. Sure havoc giler....

1 comment :