Jun 29, 2010

kamu ada guna Live Traffic Feed tak??

exercisehye uollss...jom kita bersenam pagi2 nie...1 2 3...1 lagi yeah!!!

MySpacehalooo semua semalam aku nak update entry berkenaan Ashraf Sinclair taw. Tapi disebabkan ayah aku calling terus tak jadi pagi2 buta lagi aku dah bangkit terus bersiap untuk ke Klang Sri Andalas tapi takpe buat masa ni kita berbicara tentang Live Traffic Feed dulu boleh ke tidakkkk??

Kalau korang semua ada perasan lah kat shout Box tu ada yang tinggalkan jejak "Perlukah saya membuang Feedjit kat blog saya?" lebih kurang macam tu lah ayat blogger misteri tu...saya tak tahu la sangat pasal widget nak upkan traffic ni semua tapi apa yang saya tahu dengan adanya Feedjit kita boleh trace sapa yang visit blog kita dari serata dunia. kalau tak percaya lihat gambar rajah dibawah ini.

feedjithehehe tak sangka yer ader juga dari luar negara sudi melawat blog kita...

MySpacemalu aku dibuatnya yelah dah la bahasa aku ni broken english ayat berterabur klu dia google translate tak tau la dia faham ke tak?? aku ingat lagi Miss hudhud ni rajin sangat view blog kita kalau aku cek Feedjit ni sure ada profile FB beliau terpampang gitew...so aku pown gigihlah g FB dia hantar mesej bunyi macam ni "Eh awak ni ada Blog gak ker share la dengan saya??" coz aku tak taw pun itu adalah Miss hudhud sekali dia reply dia suruh aku refer kat FB website dia dan OOOO barula saya tahu itu adalah dia...bagi korang yang nak try tanam Feedjit ni amik link nie yer...

p/s : Gigihkan sampi nak tinggalkan mesej kat inbox bagai tup2 orang tu memang blogger yang kita kenal hehehe

QieflysiDolce

4 comments :

tieha ismail said...

wawawawawa ske per ader mnde alah nie...bley trace spe yg dtg...tol x.???

syahira ariff said...

tak pernah pakai lg widget nie
mcm menarik la
nk cuba
=]

niesz said...

hihi..betul2..dr ctu br kite tau sape yg lawat kite kan..ermm..xbuang pon xrugi..berbaloi2..ehe..

Pojiepooh Abdullah said...

Kamu cantik ramai la peminat n pmbaca :)

Love,
PojiePooh Abdullah