Apr 14, 2012

Secretaries Week 2012 Dato Siti Nurhaliza Vs Anuar Zain

hye uols,

so far ni aku hanya tahu hanya Dato Siti dan Anuar Zain je yang buat Secretaries week untuk 2012 ni tapi apa yang sedia maklum keutamaan untuk diva negara tak begitu? yelah seperti yang kita tengok kat sini Dato Siti mutiara negara perlu di berikan keutamaan since dari ABPBH lepas makin lancang menyuarakan pendapat yang bernas, no worries Dato fans ko beribu kat luar tu yang sentiasa sokong ko no worries.

manakala Diva Lelaki pula ditelunjukkan merangkap Sudirman adalah Abe Anuar Zain kita ni haha, dia comel dia maskulin dia menawan kalau boleh dikatakan semua dia ada kan :)

dari segi perbandingan harga pula begitu jauh yer range di antara siti dan anuar, takpelah kalau ni Dato Siti menang lah sebb seat tertinggi mencecah RM10k manakala Anuar Zain mencecah RM1k takpe coz sponsor still boleh membuatkan kedua dua artis tanah air kita ni terus berjuang untuk seni negara kita tak gitew~

dalam video clip Dato Siti ni suara beliau kita tak perlu nak sangkal kan lagi sebb kita sendiri sudah tahu betapa hebatnya aura suara beliau, dan apa yang pasti beliau sudah banyak bukti kejayaan yang Dato curahkan pada negara. Video clip kat bawah ni adalah yang aku rasa suka sngt.



tapi apa yang bestnya persembahan dari Anuar Zain cukup menggoyangkan iman kelas tak statement akak, mana tak nya dalam video klip ni korang sure akan teruja melihat anuar zain sendiri di jamah begitu rakus oleh peminat peminat wanita beliau :) siap ada yang cium pipi anuar ada yang cium tangan anuar apa motif semua tu? hanya satu je dek sebb nak lepas gian, geram sngt dengan muka babyface anuar tu ye dok?



p/s : kita pown teringin nak join Secretaties Week ni kalau berpeluang satu hari nantikan, bukan setakat laga laga pipi akak siap gomol lagi abg anuar zain tu haha..

#sekian dari budak secretaries


Klik Sini

2 comments :

Sandra Azwan said...

Kalau boleh nak tgk Dato' Siti nyanyi live! ;-P

Kifli Mally said...

@Sandra Azwan taw takpe saya pun sama teringin taw :)