Aug 14, 2012

First payment (Cash Out) dari ChurpChurp.

hey uols,

wah tak sangka kan skang ni dah masuk hari ke 25 kita berpuasa bermaksud ada tinggal 5 hari je lagi berpuasa uols,so macam mana dengan persiapan uols menjelang raya nanti. Kita biasa2 je awk maklumlah tak balik kampung sebab praktikal :)

takpe kita tak kesah pun kalau tak dapat balik sebab kita dapat duit raya dari ChurpChurp haha, saje je nak try cash out payment dari ChurpChurp dan akhirnya boleh buat untuk duit raya nanti.


walaupun nilainya kecil tapi bersyukur gak sebab siapa sangka dengan berblogging dan berChurpChurp ni boleh generate side income walaupun nilainya kecil tapi kita reti selok belok sure kaya raya kita dibuatnya. Tapi kena rajin lah uols baru nampak hasilnya kan....

so sudah terang lagi bersuluh kan yang kita dengan duduk online je 24jam serius boleh dapat duit ini baru ChurpChurp bagaimana pula dengan Nuffnang aku? dalam Entry ini aku telah pun cash out, tu pun cash out aku yang pertama sebab time tu aku teringin sangat nak merasa betul ker cheque ni akan sampai depan rumah.

pinjam pic ni ye kak :)

hah tu dia makan hati tak dengan cash out dari Kak Red kita :) siapa yang tak kenal Redmummy.com pagi tadi aku terselak instagram dari beliau nampak nilai mencecah belasan ribu tu membuatkan kita terkedu seketika macam tak percaya je kan? apa lah agaknya kak red ni dapat tiap2 bulan :)

tapi kata orang kalau once kita dah cash out, korang try tengok account korang sama ada kat nuffnang ataupun churpchurp, nilai tu cepat tak naik? sebab ada yang mengatakan jumlah nilai dalam account kita cepat naik bila kita dah biasa cash out :)

kepada mereka yang takde account churpchurp korang boleh je register kat sini dan start sebarkan iklan untuk kaut earning yang maximum :) setiap orang mempunyai pelbagai cara untuk mempromosikan iklan dihalaman masing2. so berharap korang semua berjaya ok.

#sekian dari budak suka churp2

8 comments :

mя hanzs cheesecake said...

tahniah ye..
dah boleh belanja mekdi ni..
huhu.. ^.^

Mohammad Majduddin said...

woa!! untunglah..dpt duit raya.. any tips untuk iklan churp2 ni??

Mek Onie said...

5 angka! hebat kak redmummy

Unknown said...

Hai blogger...macam mana nak cashout churp2...sedangkan saya punya total earning sudah lebih RM113....mohon perjelaskan....thank

Kifli Mally said...

@Hafiz Dean awak just pergi ke tempat dimana awak selalu cek earning kemudian awak just klik Cash Out, Tapi sebelum tu pastikan alamat anda tepat sebab mereka akan hantar cheque tu kerumah :)

kalau reject nanti dia akan hantar balik cheque tu ker Churp2 :)

have a nice day~

Kifli Mally said...

@Mohammad Majduddin tips dia takde lah banyak pown yang penting korang rajin share apa yang mereka bagi tu. dan yang penting klu korang rajin nnti dia akan assign satu tugasan utk korang :) dan tugasan tu tinggi juga bayaran nya

zuzuBEBE said...

awak boleh klik churp2 kat blog kite gak tak?

Kifli Mally said...

@zuzuBEBE boleh je wak, takde masalah pun :)