Sep 20, 2012

Preview Screening: Bait




hey uols,

ok pertama sekali i just nak cakap "don't ever judge a book by its cover" really like you guys akan terperanjat dengan cerita ni. Walaupun kita sendiri dah tahu jalan cerita dia melalui sinopsis dan trailer yang korang tengok tapi aku suggest korang pergi tengok cerita ni.

Tadi weols layan cerita ni kat TGV KLCC, kalau tak silap ini adalah kali kedua i pergi tengok screening kat sini yang 1st time tu i sendiri dah lupa apa tajuk screening tu tapi on that time i sempat bergambar dengan DINA Malaysian Idol.

wasn't she gorgeous?

i would say ianya macam cerita komedi suspend campur seram pun ada juga sebab kita orang yang tengok ni asyik menjerit dan tergelak ketawa pada masa yang sama. Jalan cerita yang tak boring membuatkan weols rasa mampu untuk bertahan, sesapa yang suka tengok kawan dia menjerit cerita ni memang sesuai utk uols semua. Especially kelempuk hahaha. Cerita ni jadi menarik sebab ada a few of character yang boleh hidupkan watak ni :)

cara mereka membuat set pengambaran dan studio seperti ini adalah yang terbaik dari ladang, sebab kalau korang tengok video ni terasa macam betul2 berada di tempat kejadian. Dalam sekelip mata je semua hancur ditelan ombak tinggi.

part ni memang mendebarkan, lebih2 lagi melihat macam mana Xavier Samuel (Josh) membunuh jerung pemangsa tersebut. Mamat singaporean ni agak kelakar sedikit slang dia yer, tapi dia tetap berhati mulia wahhhh gitu :)

thanx to jejer, one of the tkg crew yang sudi temankan i malam ni layan cerita ni, memang sesuai lah dia pun jenis kuat menjerit. Yang paling penting yer kita orang tapau pelbagai jenis juadah untuk diseludup masuk ke dalam cinema, bila i start je melantak uncle kat sebelah i tu pun start open his outside food.

if i sendiri realize that on every single screening that i attend muka mereka berdua ni tak pernah missed especially sazry (right) kalau dapat screening area Damansara je terus i roger beliau, manakala kalau area KL sajo i boleh roger budak demok ni jejer (middle). Best kan dengan berblogging sajo kawan2 dapt tengok wayang free Premiere Screening plak tu :)



P/s: Thanx a lot to RAM Entertainment and Nuffnang

2 comments :

Jey said...

dowhh.. poster nampak ngeri..

Kifli Mally said...

@sara pedrosa mmg ngeri pun wak, kalau ada masa g r tengok :)