Sep 27, 2012

Saya pengguna tegar Perfume Playboy - Play It Sexy

 *reminder - am not promoting the item, just for review purpose only.
hey uols,

siapa sini yang tak pernah guna minyak wangi? ewwwwww badan busuk, tak kisah lah apa jenis minyak wangi (perfume) yang korang guna tu sama ada mahal atau murah yang penting ianya wangi dan boleh mengelak kan korang dari dicecah masyarakat sekeliling deknon,

ada yang berani tu just stand up cakap uols ni badan busuk dan tak wangi :) tapi ada lagi yang kejam tu dia kat depan2 tak tegur tapi kat belakang uols, dorang canang satu bandar uols ni badan bau lori sampah siap TWEET n FACEBOOK update lagi. ewwwwwww~

sebelum uols dicerca dan dimaki baik korang cari perfume yang boleh me-neutral-kan bau badan uols tu :) #eh jangan cakap sapa sini yang kata takde orang yang berbau badan ada sajooo uols, contoh common bangla slash nepal. Ohmai bau badan mereka memang berbau ORIGINAL ok not spicy not natural but ORIGINAL. mak dah berapa kali kena nok! bila mak lalu je sebelah mereka rasa diri ini jatuh tersungkur kebumi yang jauh amat wah gituuuuu~ sampai macam tu sekali pembayang dia uols.


 sakit dek akak terjatuh tersungkur :(

I memang pemakai setia perfume PlayBoy - Play it sexy, kepada korang yang pernah pakai atau pernah terhidu sure korang hidu bau dia pada awalnya sangat kuat dan tegang hidung uols seketika dibuatnya. Tapi percaya lah lepas berjam kemudian bau dia makan lama makin nice. Sweet n sexy

 kalau tak silap perfume wanita ini ada 3 kategori (Play It Lovely, Play It Spicy n Play It Sexy) tapi apa yang pasti saya amat tertarik dengan "Play It Sexy" dan ianya juga untuk body spray dan deodorant spray. I ada try tester untuk perfume lelaki dan ianya agak gentle juga so kepada lelaki2 yang kekar diluar sana kalau nak pakai untuk keluar dating amatlah di alukan confirm lepas ni korang kena pasang banyak spare part skit :)

 
 hah ko mampo dipagi ahad bangun terus snap pic :)

dan yang penting kalau tak silap lah kan harga kat Watson adalah RM35 selepas korang dapat discount purchased as member dapatlah diskaun sebanyak RM32 *kalau tak silap yer.
pertama sekali tu aku memang tak nak buat card ni, but then since am a person who love to come to watson very frequently tak salah rasanya kalau aku buat card ni, pada masa yang sama i boleh dapat points kan?

kepada mereka yang tak ada card ni i seru uols semua untuk bangkit dari tidur dan terus g watson berdekatan untuk daftar dan enjoy card ni. The more you spend the more points and benefit you will get.

 hah gitu, ala2 mata sebelah tu nampak sexy kalau aku buat macam tu kan, ko rasa nak bagi penumbuk tak pagi2 kalau ko buat sexy depan partner ko. "Abang Celamat Pagiiiii~" memang buku 5 lah i will get early in the morning kan.

ok lah uols i dah nak g mandi ni :) lepas ni nak keluar jum lepak sama yuk? :)