Feb 21, 2013

Contest: CEBU PACIFIC’S “SEARCH FOR THE JUAN BLOGGER”

48 hours sponsored post

hye uols,

Siapa sini yang suka sangat join mana-mana anjuran contest? ini ada satu berita baik buat semua yang ingin join contest anjuran Cebu Pacific air.com

sekarang ni mereka tengah buat satu contest untuk blogger ok. So Cebu Pasific Juan Blogger ni bukan saja berhibur tapi apa yang penting ialah hadiah pemenang! sangat menarik ok! serius kalau boleh aku pun nak pergi ke filipin.

Cebu Pasific Juan Blogger Contest ni terbuka kepada semua rakyat Malaysia dan juga Singapore. So kalau korang berkeyakinan tinggi dan kreatif untuk menghasilkan video sendiri confirm korang ada peluang untuk menang :)

Pemenang akan diumumkan sebagai CEB Juan Blogger dan pemenang juga akan dapat bercuti melalui penerbangan yang cukup indah selama 2-4 hari di setiap destinasi Filipin. Ko mampo? dan yang penting dapat allowance sebanyak USD 500 per trip dari VISA ok. huhu

KifliMally apa yang dimaksudkan dengan "JUAN"?
oh perkataan JUAN tu berasal dari bahasa filipin yang merujuk kepada orang umum, dan juga merupakan pasaran utama bagi CEB diberi tambang cap dagangan yang rendah.

KifliMally macam mana nak dapat title sebagai  "Cebu Pacific Juan Blogger?"
Sangat lah senang uols apap yang perlu korang lakukan ialah pergi ke Pages mereka. Korang kena LIKE selepas dah like korang boleh terus ke aplikasi mereka klik sini. Jangan risau kalau korang tak reti menari atau ketandusan idea mereka ada sediakan beberapa tutorial dan cara-cara untuk turut serta. So tunggu apa lagi start perah otak korang dari sekarang.
 hah lebih kurang macam ni lah kalau korang nak menari tu? tapi aku tak lah hebat mana pun nak menari. Tapi aku buat ni sebagai contoh korang ok. So basically korang perlu menari secara kreatif untuk stiap demo keselamatan. Seperti Flight Attendance selalu lakukan di dalam kapal sebelum berlepas :)
Contoh seperti di atas ni kalau korang nak tahu cara macam mana nak join, Senang untuk difahami bukan?
so klik sini untuk ke Aplikasi mereka di Facebook.

dan jangan risau contest ni start hari ini dan berakhir pada 11.59pm ikut waktu tempatan singapore pada 15 March 2013, dan public akan start untuk masa mengundi
1 – 24 March 2013 utk menentukan top 10 videos. 
Untuk keterangan lanjut korang boleh hubungi:
Yau Tze Yip / Rosemary Hayes
ICON International Communications
Tel: +65 6220 2623

Official Website: www.cebupacificair.com
Email: tyyau@iconinternational.com.sg / rhayes@iconinternational.com.sg

Try to impress the public to get ur vote ok haha ^_^

4 comments :

megat isa said...

nak join!!

Kifli Mally said...

@ini aku? so tunggu apa lagi uols, ajak kawan uols buat video k :)

cindy said...

so cute!!! good luck ya!

Kifli Mally said...

@Cindy Tong tq tq :) i also want to see u dance Cindy hehe