Feb 5, 2013

SAMSUNG Eco Bubble Washing Machine Technology



48 hours Sponsored post
hey uols,


UOLS~ mek ada benda nak cerita kat uols semua, korang nampak tak video yang terpapar kat Youtube tu. Pasal Washing Machine Versus Beruang Polar. Fenomena kot!

Korang sure teringin nak tahu apa kaitan Beruang Polar tu dengan Washing Machine Samsung tu kan?

Haha sangat comel kan beruang tu kan.
Tak sangka pula Beruang kat kutub utara tu boleh cuci bulu masing2 macam pakai kot haha.

Apa itu SAMSUNG Eco bubble Washing Machine:

Kalau korang nak tahu Samsung Eco BubbleWashing Machine ni merupakan rekaan Samsung yang terbaik dari ladang. Bukan sekadar Washing Machine yang biasa seperti kita ada kat rumah tu ok. 
Rekaan Washing Machine ni menggunakan konsep Eco Bubble Teknologi dimana Eco Bubble Teknologi ni lebih memanfaatkan setiap pencucian pakaian korang. Apa korang tak percaya? Sila lihat features dibawah ni.
     
  1. Vibration Reduction Technology™ - Sensor yang dilengkapi bagi mengawal beban berat pakaian korang, lepas tu ianya juga akan mengelakkan dari bunyi dan getaran yang terlalu bising.
  2. Durable and efficient motor - Pengunaan tenaga washing machine ini tahan lebih lama dan juga mengelakkan bunyi bising semasa pencucian dilakukan. So korang takde lah terasa stress bila mencuci pakaian haha
  3. Diamond Drum™ - Yang ni penting kerana design Diamond Drum ini akan menjaga fabric korang itu dari kerosakan. Ianya dicipta khusus untuk pencucian yang lembut pada fabric.
  4. Anti-limescale heater - Pemanasan yang akan membuatkan washing machine uols bertahan lebih lama, so korang tidak perlu risau untuk mengeringkan pakaian korang dalam jangka masa yang lama.
  dan yang penting dengan ada nya Eco Bubble Teknologi ianya sekaligus mesra alam, so environment akan terjamin dengan adanya Eco bubble Teknologi ni. Untuk maklumat lebih lanjut korang boleh view gambar disebelah ini ok.

untuk maklumat lebih lanjut dengan bangganya korang boleh layari 
Samsung Washing Machine Website