Apr 23, 2013

Kifli Mally: Jom kita ke NSK uols!



hey uols,

siapa sini yang pernah ke NSK? tak kiralah branch kat mana sekali pun tapi korang rasa NSK ni murah tak? bagi aku so far NSK ni boleh tahan gak harga dia kannnn murah pun murah uols, yang bagi kelebihan bila NSK ni buka 24jam, Aku ingt lagi hari tu aku dengan si salleh nak pergi cari Hamper untuk bowling tournament punya hadiah. 
Dan NSK saja lah satu-satunya mall yang masih buka waktu tu. Kita orang pergi ke NSK kat area Jalan Kuchai Lama tu jam 6 pagi. Boleh dikatakan serba lengkap lah sebab mereka menyediakan perlbagai jenis barangan dan pilihan dari barang kering hinggalah ke barang basah. So akak memang suka dengan NSK ni dhek!

so kepada mereka yang tak pernah pergi ke NSK ni korang pergi lah try beli barang kat situ pekerja dia pun nice jer sebab semuanya Bangla hahaha, so far perbandingan harga tu aku tak pernah buat lagi so kalau korang yang kaki beli barang pada tiap bulan tu boleh lah bandingkan mana supermarket lagi yang murah.
tapi aku terfikir gak kalau dah nama pun NSK ni buka 24jam bukan kah barang yang dijual tu mahal? takde lah mahal mana sampi kita perasan harga yang dia labelkan tu kan?
eh banyak tersnap gambar pasal barang basah pula ^_^

hurmmm ntah lah sekarang ni dah macam best pula buat video haha ^_^

stay goddess people.


4 comments :

MiZzKeyNa said...

yeah video is much way easier than typing ... rajinnye u buat video kan!
i love to read ur post .. it's such like a nice post u know .. never bored !

Kifli Mally said...

@mizzkeyna ouh so sweet of you ^^_ thanx yeah for the compliment, i do appreciated it ^_^

Anonymous said...

uollss..sapa salleh tu!!

Kifli Mally said...

@Anonymous ooo si salleh tu one my friends ^_^