Apr 12, 2013

Mek jadi Barbie Doll, Sentuhan dari Amy Touch's Glitters Faces



hey uols,

ini amaran keras, hasil sentuhan mak hayam a.k.a mak andam dari kelantan ni cukup cantik ^_^ sehingga muka badak macam mak diubah menjadi barbie doll made in china. 
  Please Scroll Down. (Kena gigih skit)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
huh macam mana? cantik or bisa?
ko rasa tak ker perubahan yang dibuat oleh mak andam aku ni terus berubah 100% jadi sailor moon kan. Mek makeup sendiri pun tak pernah jadi mcm tu taw.
thanx to mak hayam a.k.a mak andam sebab transform kan kita dari kodok hingga jadi seorang putri haha gitu. Kak Amy ni boleh dikatakan salah seorang mak andam yang popular di Kelantan.

korang bayangkan lah dia akan di booked sehingga hujung tahun dan bila dia ada masa terluang dia akan buat bengkel makeup dari situ orang yang ingin belajar makeup akan mendapat ilmu dari Kak Amy.  

 Orang memang akan tunggu tiap kali kak Amy ni akan buat bengkel makeup bukan saja kak amy senang untuk di ajak berborak korang boleh on the spot bertanya soalan dan yang penting dia tidak kedekut ilmu dan sombong. Terkini Bengkel makeup Kak Amy akan berlangsung di Batu 27 Cheras KL.
so korang tengok hasil sentuhan dan makeup dari Kak Amy ni ok.





 Aku paling suka bila cara dia buat kening tu, terletak dan nampak natural jer. Biasanya kak amy sendiri yang akan tentukan apa yang terbaik untuk setiap customernya. Biasanya customer muka macam Kodok Feeling request nak muka macam swan putih so ko rasa? tak ke kak amy kena bancuh simen.

Kehebatan kak amy ni dah lama bergiat dalam bidang ni so kalau ada yang disuggestkan oleh kak amy confirm dia tahu consequence baik dan buruknya. Contoh seperti kak Amy done her makeup for Leuniey celebrities yang comel molek berasal dari Kelantan sama tempat dengan kak Amy.


 see how astonishing the result were. Orang kalau dah cantik no need makeup yang tebal kan. Less is More! Itu lah pentingnya seorang MUA yang tahu akan penggunaan makeup.
 So kepada korang yang berminat ingin try sentuhan dari Kak Amy Touch ni. korang boleh ke Page beliau di Amy Touch's Glitters. Dengan cara dia makeup ni saja kak amy di booked di seluruh area KL. Bayangkan lah orang KL banyak perlukan sentuhan makeup dari akak amy ni. 

4 comments :

Lynn Easyanz said...

mekasih so much nok!memang tgh cari kelas make up uols!!santekk btol kak Amynye hasilkan..nicee..tmekasih sgt ye nok!!!!love it!love it!

azzey said...

mmg cantik sentuhan makeup dia..:)

Kifli Mally said...

@Lynn Easyanz hah apa lagi lyn dah tiba masanya uols g belajar makeup. Serius kening dia touch up sangt cantik. Aku puji 100%

Kifli Mally said...

@azzey betul tu wak, sebb dia makeup muka kita berubah kot :)