May 6, 2013

Product Review: Green Tea Cleansing Oil Dari Nature Republic



hi uols,

Yeah hari tu pergi ke Times Square untuk meraih kedatangan Samsung Galaxy S4 tapi sayangnya aku sendiri tak dapat nak memilikinya sehingga sekarang. Wuaaaaaa~ takpelah nanti aku korek tabung aku dan tengok berapa yang ada untuk beli yer.  
 
Ok sekarang ni aku ada satu product dari Nature Republic, iaitu Green Tea Cleasing Oil. Yup product ni memang sesuai dengan aku, sebab kebiasaanya aku memang pakai makeup untuk keluar rumah dan kadang-kadang untuk ke function. So dengan adanya product ni, ianya boleh menghilangkan dan membersihkan muka aku bila nak remove all the makeup away Yeah~
yeah baby, that's is one of my video. Aku pun tak tahu lah sekarang ni aku memang suka buat video ahaks. Dah penat menaip agaknya kot.
All thanx to http://www.onlybeauty.com.my/ kerana beri aku peluang untuk mencuba product dari http://www.naturerepublic.biz. 

Seperti yang korang tengok kat video aku kat atas tu aku ada buat satu video ringkas macam mana nak gunakan product ni. Cuma aku terlupa nak letak kan tips dan cara penggunaan.
1) korang pam 1 atau 2 pam pada tangan korang, pastikan tangan kering dan bersih
2) urutkan secara perlahan pada muka. Tips pastikan segala kotoran dah kelihatan barulah korang basuh. 
3) Basuh muka dengan air yang secukupnya.
Tips lain: Kalau nak removekan makeup pada bahagian mata korang boleh sapu setitik pada kelopak mata kemudian baru bersihkan dengan kapas atau pun wet tissue.
so macam mana, cantik kan store Nature Republic tu, ianya terletak kat The Berjaya Times Square, dah lah luas lepas tu penuh pula dengan produk yang ada kat dalam boleh dikatan semuanya adalah produk kecantikan dan juga kesihatan.

 So kepada korang yang nak try produk dari Nature Repuclic ni korang boleh berkunjung ke mana-mana outlet mereka untuk info yang lebih ^_^

Facebook Page: OnlyBeauty

So lepas ni aku akan buat tutorial makeup yang lain pula yer. Aku pasti ada makeup yang aku nak share dengan korang semua. Ok daaaaa~

Stay Goddess people