Jul 21, 2013

JO budak cina berpuasa sehari, mek sayang uols!



hi uols,

Tak sangka sungguh ada je antara kawan-kawan kita yang non muslim tapi ingin dan boleh berpuasa selama sehari bersama dengan kita kan! Contoh macam si JO ni, dia teringin sangat nak mencabar diri dia untuk berpuasa tahan lapar dan dahaga serta tidak melakukan perkara yang jahat. Suka statement uols!
 don't play2 akak adalah pengaraca info anda hari ini.

In terms of agama tak payah nak cerita kat sini lah sebab blog mek ni pun blog lahanat bukan ada unsur keislamana pun, tapi apa yang pasti JO berpuasa dan berjaya harungi selama sehari ^_^ nampak lah muka ko sedikit lesu. 
Youtube JO berpuasa sehari!

Biar dia ambil sebagai challenge and face it in other way around. Kalau dia sanggup berpuasa sure dia akan bersahur dan dia perlu tahu kenapa kita perlu bersahur dan tak terasa lapar dan dahaga disiang hari. Berpuasa juga baik untuk kesihatan tubuh badan kita, kurangnya tercemar dengan makanan-makanan yang tidak sihat. Kannnnnnn ^_^ setuju tak dengan mek kali ni. 

kalau JO boleh semarakkan suasana di bulan ramadhan kenapa tidak kita kan?
kawan mek yang berbangsa india pun turut sama berpuasa. ko ada? haha
ouh JO ku sayang hahaha mari sini berbuka puasa dengan mek ^_^

p/s: kenapa lah si alvin dan si vivian tu tak ikut jejak langkah si JO ni kan? ini tak, nak juga disumbat nya krook-krook tu sebagai menu berbuka mereka. Bak Kut Teh uols~

Stay goddess uols ^_^


No comments :