Dec 3, 2013

Tahniah kepada semua pemenang Asia New Star Model Contest 2014 Grand Finale - Wajah Baru Malaysia

hi uols,

Banyak fashion show dan juga modelling yang berlangsung sekarang ni kan? satu demi satu event yang berlansung di merata-rata tempat, sama juga dengan event yang berlangusng baru-baru ni di Paradigm Mall.
4 peserta yang berbakat akan di terbangkan ke peringkat antarabangsa di korean nanti, dan pada masa yang sama 2 wajah baru akan bergelar Faces of Malaysia, dan semuanya berlangsung di Grand Finale!

FOM ingin mensasarkan untuk mencari wajah yang baru sebagai bintang model yang terkemuka di malaysia bukan saja dianugerahkan dengan bakat modelling yang sedia ada, tapi potensi amatlah penting dialam pencarian Face of Malaysia pada kali ini.
Amber Chia sendiri bersama dengan Benjamin Toong turun padang bersama-sama untuk mencari dan melihat bakat-bakat yang sedia ada, Siapa yang mahu melepaskan peluang diterbangkan ke Seoul, Korea dan bertanding bersama para model lain di Asia New Star Model Contest (ANSMC). Semua ini bakal berlangsung tidak lama lagi pada bulan Januari.

Dari 500 permohonan hanya 100 yang di panggil semual untuk temu duga dan seterusnya 14 peserta sahaja yang melayak kan diri ke peringkat akhir. Nama 14 peserta seperti dibawa:

Peserta wanita
  1. Carmen Liew Jia Wen (20)
  2. Caster Chu Yee Ting (24)
  3. Coco Siew Zhi Shing (16)
  4. Janice Choong Soo Meen (22)
  5. Kimberley Vermeer (15)
  6. Lasheen Kujalan (23)
  7. Maccy Lee Mei Xin (24)
 Peserta lelaki
  1. Andrew Gabriel Scott Nair (20)
  2. Anthony Pang Chun Sen (21)
  3. Chung Hon Ken (18)
  4. Edward Yeo Yong Peng (19)
  5. Josh Yen Yoong Che (20)
  6. Lim Wai Ren (19)
  7. Nigel Chin Yu Jin (22)
 Jom kita tengok beberapa aksi model di stage.
 
 dan pemenang sudah pun menjadi milik kepada dua model berbakat ini.
Taniah kepada Josh dan juga Coco merangkul juara.
 manakala tempat kedua jatuh kepada milik Anthony dan juga Carmen,
mereka berempat akan terbang ke Seoul, Korea di dalam meneruskan pertandingan sebagai seorang model yang berbakat dan juga mempunyai skill yang cukup hebat ^_^ 

kepada korang yang terlepas didalam menyaksikan bagaimana mereka semua berentap di dalam semua episode. Korang boleh layari Youtube dan search AMFA ataupun Klik Sini untuk menonton serta menyaksikan bagaimana mereka semua berentap di dalam model peragaan ini.

Stay goddess people ^_^