Apr 30, 2014

Food Review: Crazy Potato @ The Garden Mid Valley

Hi Uols,

Normally kalau pergi tengok movie mek pasti akan melantak dulu taw, paling common pun tapau bawa masuk panggung. Tapi this time mek teringin nak makan kat Crazy Potato The Gardens, korang lalu je subway all the way nak ke The Garden food court confirm korang akan nampak this Crazy Potato outlet ^_^
ini adalah tester fries dengan sauce dan condiment yang berbagai rasa. So ada sorang pakcik tu sempoi datang buat macam rumah dia sendiri kunyah banyak2 then blah! wei mek respect ko uncle haha.

Kifli makan apa je?
 hah kelas tak? Sotong goreng tepung tu memang tak boleh di pisahkan dengan lelaki sutun macam mek ni kan ^_^. Nampak macam meriah noks, tapi sayang sotong tu sedap tapi banyak sesungut eeeeeeeeeeee geli mek nak makan. mek makan part yang takde tangan banyak2 tu je.

in term pasal harga boleh lah standard harga RM9 kebawah dalam satu menu. Ikut lah korang makan apa? 
paling mahal pun macam. London Fish & Chips - 11.90
 kalau korang tengok tempat dia walaupun tak banyak space, tapi time mek datang ni takde orang sangat, ada pun yang take away noks.
ko nampak tak si gemok cover perut dugong? #hahahaha

 kalau takde selfie itu bukan mek lah kan? 
so apa kata uosl? sedap ke tidak makan kat sini? bagi mek selagi benda tu tak mahal dan sedap dimana, kita layankan sajo ^_^