May 9, 2014

Continental Pusat Tayar: Hua Hin Two Tyres Services @ Bandar Seri Permaisuri.




 Hi Uols,

Haiyoooo ini first time tayar Jacob pancit, pagi tadi time nak pergi kerja tu nampak berat sebelah sekali mek pergi tengok alamak, tayar belakang dia pancit lahhhh #CHOI

haish kalau korang nak tahu jacob ni baru je repair taw sebab orang sagat, tunggu jelah entry berikutnya. 
lepas tu minggu ni tayar dia plk problem. Pagi tu mood dah spoiled sebab nak pergi keje patah kaki kejap. ^_^ alaaaaa sebelum ada jacob boleh je naik train kan? semenjak ada jaocb ni je mek ngada2 sikit. Nak kemana2 ada jacob boleh tolong bawa kan haha

sampai je kat office feeling moody kejap. urghhh tension taw, berlecak celah kita nak sampai ke office ^_^

Lepas tu belah petang memang tak sabar nak balik awal sebab nak settlekan si Jacob ni. Dekat Bandar Sri Permaisuri ni kalau korang nak tahu ada banyak sangat kedai service untuk kereta, ada yang untuk accessories kereta, Tayar specialist, ada untuk audio saja taw.

1st tu mek pergi approach satu kedai kereta sebelah dengan 7Eleven tapi dia busy bergayut dengan client over the phone, mek pula jenis yang nak punctual & cepat apa lagi mek terus blah lah dari situ, rugi dah dorang tak dapat bagi service kat mek!!! haha
Kemudian mek pergi ke hujung sikit sebaris dengan JPJ tu ada satu kedai pusat tayar, I deal dengan supervisor dan dia suruh staff (uncle) dia ni untuk tengok keadaan kereta mek. Pasang spare tyre kemudian datang ke bengkel dia. Bila dia dah settlekan tu mek pun bagilah dia duit upah buat dinner nanti ^_^
"Boss you punya tayar ni kena screw tapi itu screw sudah hilang"
wow macam mana dia tahu? ke itu memang paku haha. Apa yang mek tahu kereta mek tu boleh di bawa selepas service. 
lepas tu kan staff dia ada suruh mek buat crossing tyre, dan buat alignment checking. 
not bad lah service yang di buat ni, 1st impression itu amat penting bak kata orang kalau bayar lebih sikit pun takper sebab dorang pandai layan customers dan bagi service kereta tu dengan elok. Bila settle semua dia akan bawa Jacob untuk di test. 
 sambil tunggu jacob siap tu mek ada gak usha Sport Rim, kot-kot lah ada yang berkenan kan ^_^
tapi buat masa ni belum lagi kot haha.

apa pun mek suka sangat dengan service tayar kat sini. So lepas ni mek akan stick kat kedai ni je kalau ada problem huhu.

harap lepas ni kurang lah si Jacob ni meroyan. Asyik nak kuar masuk bengkel je. penat la huhu.




2 comments :

raayeop said...

Nak cari tayar? Cuba website https://mytayar.com
Ada >50 kedai di Klang Valley yang feed harga kat website. Harga yang dipaparkan dah masuk balancing dan valve. Free alignment kalau beli 4 tayar. Confirm tak kena tipu dengan kedai sebab semua terms + conditions dah dijelaskan di website.
Anda hanya perlu masukkan spec tayar terus ke website. Website akan menunjukkan info mengenai offer dari Network Workshops kami. Anda boleh pilih apa yang penting untuk anda samada harga, lokasi, jenama atau model tayar.
Kita akan pantau kedai supaya mereka tak menipu customer website. Anda hanya perlu bayar 5% deposit online. Lepas tu website akan hantar email info mana nak pergi. Balance 95% bayar terus kat kedai.

Unknown said...

www11.17


christian louboutin outlet
christian louboutin shoes
ultra boost 3.0
coach factory outlet
pandora jewelry
canada goose outlet
nba jerseys
nike shoes
champion sportswear
pandora outlet