May 3, 2014

Pertandingan Raja Tarik 2014 Bersama Krimer Manis F&N Menang RM10,000

 Hi Uols,

Lambat sikit nak sediakan untuk entry hari, Ok kepada mereka yang penggemar Teh Tarik ataupun ada bakat membuat Teh Tarik, mek suggest kan korang join Cabaran Raja Tarik 2014. Siapa sangka tahun ni lebih meriah lagi dengan kehadiran Farah (Fafau)


So apa lagi mek pun tak ketinggalan untuk mencuba sendiri macam mana nak buat Tek Tarik kahwin ni.

Letup tak dengan kehadiran akak fafau kita ni? bersama dengan Mr Norazlin bin Janus bekas juara teh tarik dan dia lah yang memperkenalkan Tek Tarik Kawin ni.


So dengan bannganya mek kat rumah pun tak nak ketinggalan untuk membuat Teh Tarik Kawin ni ^_^ JOM TARIK!!!!!!!

 mek dapat Teh Tarik Kit ni, so apa yang korang hanya perlukan ialah bakat terserlah korang ^_^
 untuk buat Teh Tarik kahwin ni korang perlukan 2 Sudu Teh Tarik F&N dan juga 2 sudu Krimer Sejat F&N. Untuk dapat kan dua rasa yang sedap korang kena make sure untuk combined dua rasa ni kalau tak umpama teh tarik korang nanti tidak melengkapi antara satu sama lain. #curlasssssss
selepas itu korang hanya perlu ikut cara gaya koran untuk lakukan tarik teh tersebut. As for mek tak nak lah hover sangat sebab mek tahu mek ni bukan jenis yang hebat sangat pun haha. Kalau korang rasa lebih hebat dari aksi mek ni korang boleh pergi tempat audition yang mek sediakan kat bawah entry ni ok.
^_^ uncang yang mek gunakan untuk hasilkan teh tarik ni hanya 1 uncang jer, sedangkan korang boleh gunakan lebih dari satu uncang untuk hasilkan warna Teh Tarik yang pekat ^_^. 
Sekadar untuk mek tak perlu rasanya untuk nak pakai banyak2 uncang sebab mek sorang je pun yang akan minum at the end haha nanti tak pasal2 kembung plk nanti.
jadi kepada semua peserta yang ingin mengambil bahagian korang tengok kat bawah ni dimana ada dua orang brader kita menunjukkan aksi hebat mereka wohooooooo!!!!
hah! nampak tak kesungguhan salah satu peserta ni menunjukkan bakat mereka dalam menarik teh tarik tu. Audition ni kalau tak silap di area lembah klang gitu! 

Kepada uols semua jangan lupa yer, siaran ni bukan saja datang untuk lepas audition tu! malah uols juga boleh jadi retis Raja Teh Tarik lepas ni. Keraplah wajah uols keluar TV nanti buat teh tarik je ^_^


so pastikan korang melayan aksi para peserta ni semua di TV3
Tarikh siaran: 21 May 2014 - 12 Jun 2014
Hari Siaran: Rabu & Khamis
Waktu: 7.55 Malam


Untuk aksi peringkat akhir korang semua boleh saksikan pada

27 Jun 2014 Jumaat jam 6.30 petang di TV3 ^_^


Lokasi ujibakat yg seterusnya

1) Selangor Mydin USJ,  26 April 2014

2) Pulau Pinang Giant Hyper Bayan Baru, 4 Mei 3014

3) Johor Baharu Giant Tampoi, 10 Mei 2014

4) Kuantan Berjaya Megamall, 17 Mei 2014

5) Kota Kinabalu 1Borneo Megamall, 23 Mei 2014

6) Kuching Plaza Merdeka, 25 Mei 2014


So jangan lupa untuk turut serta ok ^_^

2 comments :

Mahamahu said...

Alah sexynya u oll tarik teh tu hehehehe mesti ramai abam2 yg suka wakaakkaka...

suezen said...

over tauuu mata tu...siap pki lense. kemainnn