Jan 18, 2015

Alcatel OneTouch: #BeAFlasher dengan Alcatel FLash.


hi anak anak,

kini dengan bangganya, mempersembahkan kat korang semua Telephone Pintar keluaran terbaru dari Alcatel Onetouch. OMG!!! ini sangat nice. Dengan berkonsepkan Be a Selfie FLASHER!

are guys a flasher?
Yes I am!!!

Pada tahun 2013 Alcatel Onetouch juga boleh tahan juga dengan hasil jualan mereka, nampak je suam suam kuku, sebenarnya mereka juga setaraf dengan telefon pintar yang lain. Harga yang bersesuian dengan reka bentuknya yang terkini. Market mereka rupanya meluas di Europe dan juga US no wonder kat Malaysia ni baru nampak impaknya.

Pelancaran yang bertemakan #BEaFlasher - untuk memberikan ekspresi diri dimana seseorang confident untuk berselfie dengan corak kehidupan. Kelasss tak statement mek!
 


kepada kaki selfie dan gila camera depan, confirm korang akan teruja melihat kualiti gambar dari camera depan cukup jelah nak bagi tahu yang camera depan 5MP HD, camera belakang 13MP HD dan juga 5.5 inches HD screen untuk kepuasan selfie..wohoo

tengok selebihnya kat bawah ni:
OS: Android KitKat 4.4
Processor : Octa Core 1.4GHz
Resolution720x1280 pixels
RAM : 1GB
Internal Storage : 8GB
Battery Capacity : 3200mAh

Ni lagi satu info nak bagi tahu, Alcatel Onetouch berkolaborasi bersama dengan HydraSkins, maksudnya semua fashionable skin phone adalah dari HydaSkins wohooooo tengok style mereka disini https://www.facebook.com/hydraskins

Jom layan intro mereka kat sini.

Selamat berselfie - Be A FLASHER!

1 comment :

shazillahsani.com said...

wow..alcatel pun dah keluarkan telefon selfie..huhuhu...