Jan 5, 2015

#fukubukuro di HiDY Boutique.

hi anak anak,

korang ingat tak lagi KM ada mention pasal Hidy Boutique ada buat sale besar besaran berkonsepkan Fukubukuro. Siapa tak tahu sila baca DISINI!.

Di hari kejadian tu kan, uols nak tahu? memang ramai yang datang berpusu2 nak beli Hidy Collection ni. Kita dah sampai rambang mata nak tengok semua warna yang ada. 

Jom kita tengok kejadian Fukubukuro ni,
kemain dari jauh lagi kita orang dah nampak crowd yang begitu ramai, apa lagi KM n ZUZU just cool dulu, chill sebab bagi orang lain untuk cuci mata. 
 
Ini baru sebahagian SALE yang diletakkan di luar, ada banyak koleksi dan pilihan para pelanggan boleh pilih uols. Siapa yang datang during that day memang havoc.

Jom kita tengok Koleksi yang lebih ekslusif. Di mana semua collection time tu diberi harga runtuh serendah RM50. Uols memang berbaloi.....
 bagi si pemakai LELAKI amatlah selesa bila mereka kenakan Kemeja Pelikat! ohsemmm sangat nice ok.
Seperti biasalah WANITA memang nampak cantik bila di sarungkan KURTI yang simple. Kena pada corak dan sesuai di pakai untuk hari2 yang santai.
tengok kak Red Mummy, kemain uols dia mengayakan Kurti Biru tu. Ohsemmm kan memang sesuai dengan kasut Cipela shoes tu. You look stunning kak red.

Ok kita dah tengok kurti dan juga pakaian kan? Sekarang mari kita focus lebih kat Kasut pula!!! excited bila tengok semua collection kasut dari Hidy Boutique ni. Semua collection Cipelas Shoes memang awesome.
Hehe KM nak share sikit collection Cipelas Shoes untuk 2015. Katanya memang koleksi ni jarang ada keluar, tapi tunggu yer sebab KM akan share sepasang kasut tu memang pilihan KM
TADAAAAAAAAAAAA.....korang kasut ni sangat cantik ok. Kita suka sangat. Wahhh siapa yang dah purchase ni memang huntung lah haha. Ciri ciri yang sangat sleek, ekslusif dan Elegant. Serius shoes ini adalah pilihan KM hehe.
Selain dari itu, gambar Cipela Shoes kat atas ni memang terbaik. KM memang berkenan giler kat songket printed yang color Biru dan Hitam tu, Walaupun tak release lagi untuk Men Collection tapi KM yakin in future confirm kasut tu akan ada untuk Mens.
Dan puas shopping dan cuci mata, at the very beginning actually Hidy Boutique ada sesdiakan Photo booth, apa lagi KM dan si ZUZU haruslah menggayakan pose yang paling menarik gitu.
 hehe kemain nak interfram kat photobooth ^_^
Yang penting gojes dan meletop ok sama seperti Hidy Boutique ni.
Selain dari Hidy Boutique? Dimana saya boleh cari Collection lain?
Huh tu dia, untuk pencerahan yang lebih, sebenarnya selain dari kat Hidy Boutique sendiri korang sebearnya boleh tengok kat Isetan. Branch mereka ada di Isetan dan juga Fashion Valet.
Nak tahu lebih lanjut tentang product dan jupa promotion. Hehe jawapannya ada di bawah. Korang pilih je nak update dari mana. IG or Facebook gitu.

Official Website: http://www.hidy.com.my/

Cipela Shoes Instagram: http://instagram.com/cipelacouture