May 27, 2016

Review Qalaf Signature by Kifli Mally

Bagi mereka yang masih lagi runsing untuk memikirkan tema raya tahun ni, atau takut dek kerana tidak cukup masa untuk menghantar tempahan kepada tailor. Tahun lepas jubah yang KM sendiri tempah mengambil masa lebih dari 2 minggu kerana nak menyiapkan satu jubah dari Kifli Mally

So tahun ni Qalaf Signature muncul di dalam industri fashion sambil menengahkan concept baju melayu modern. Tapi apa yang membuatkan KM teruja kerana ianya seakan berkonsepkan Kurta Modern dengan printing/Corak yang sangat unik. Kombinasi warna dan pemilihan corak bersesuaian dengan character masing2.

Setahu KM Qalaf Signature boleh di dapati dalam 4 pilihan warna dan corak. 
utuk review korang boleh tengok kat bawah ni:

berkenaan dengan harga pasaran bersempena dengan Raya yang bakal tiba ni, sepasang korang boleh dapati dengan harga RM180. Hari tu KM ada memakai warna hitam putih. Boleh di katakan dapat mendapat sambutan dari wanita  khususnya sebab mereka nak belikan untuk pasangan mereka. #SweetGiler.

Kepada korang nak tahu promosi atau update selebihnya korang boleh ikuti perkembangan mereka ni instagram @QalafSignature. 

4 comments :

TriciaGonzalez said...

Users could access and remix hatenablog.com/ some specialist artist's bear in mind that Check this Website accessing those web pages will How to Download Musically Login on Android, iPhone, PC likely result in kids being marketed to straight Musically Login by those musicians.This tutorial Musically is about Musically Login and Sign up help.

Lutfi Kurniawan said...

Sharing information about herbal treatment

Cara Memperbaiki Kondisi Mata Kabur Atau Buram
Cara Mengobati Luka Bernanah Pada Penderita Diabetes
Bahaya Benjolan Di Leher Dan Cara Menghilangkannya
Cara Alami Menghilangkan Rasa Perih Pada Lambung
Manfaat Qnc Jelly Gamat Untuk Kesehatan Tubuh
Cara Menghilangkan Gatal Dan Benjolan Bernanah Pada Kulit Anak-anak Dan Orang Dewasa

INFO KESEHATAN said...

Request permission, We want to comment here with the aim of sharing some of our own article links, which you can click below

Walatra Berry Jus
Walatra sehat mata
Qnc jelly gamat
Toko Obat Herbal
Spesialis Obat Herbal
Obat Keputihan Paling Ampuh
Qncpedia | Distributor Obat Herbal
Pengobatan Alami Untuk Penyakit Kulit

cara menggugurkan hamil said...

Ada sebagian orang mempercayai bahan tradisional seperti kunyit asam , manjakani , jahe , asam jawa dan sebagainya untuk cara menggugurkan kandungan 100 berhasil dengan bahan alami
, apakah semua itu hanya sebuah mitos atau memang fakta ? Terlepas dari fakta atau mitos yang perlu anda ketahui tindakan menggugurkan hamil merupakan suatu tindakan yang penuh resiko tinggi dan berbahaya . Apalagi untuk cara menggugurkan kandungan 3 bulan yang mana usia kandungan sudah mulai kuat . Maka dari itulah , sebaiknya konsultasi saja ke dokter spesialis kandungan . siklus menstruasi yang terjadi pada tubuh wanita berulang setiap 28-30 hari sekali . Apakah wanita juga mengalami mimpi basah ? . Sebagai lelaki tidak boleh egois dalam melakukan hubungan intim , perempuan juga ingin mengalami klimak dalam melakukan hubungan intim . Lantas , bagaimana cara membuat wanita cepat keluar agar dapat membahagiakan pasangan .