Aug 12, 2016

Fitting suit dengan Sarto Di Moda Tailor tersohor Thailand.

previously kan i had posted over my social media berkenaan dengan collaboration aku bersama dengan Tailor yang super famous di terbangkan khas dari Thailand. haha Takde lah actually Tailor ni on business trip so kita orang di beri peluang untuk design at our own suit. Yup tailor yang originally based dari Sukhumvit Road Bangkok, Thailand.
Rambang mata di buatnya sebab terlalu banyak wana dan material yang cantik. Semuanya berkualiti tinggi. 

Tak sabar rasanya nak tunggu bila agaknya Suit pilihan Kifli Mally ni nak siap kan? For real aku sendiri pun menunggu hari je. Apa yang pasti minggu depan estimation suit aku ni sampai. Seperti yang di janji kan suit Kifli Mally akan siap pada awal munggi depan August. 
Nak tahu Kifli ni jenis berisi atau tak, korang tengok sendiri ukuran tu. Haha janganc carut taw.

ALAMAKKKKK!!!! aku baru teringat wei dulu last fitting aku di Eastin Hotel Kuala Lumpur measurement aku pun sekarang ni dah tak sama, Sebab time fitting tu bulan puasa, then lepas puasa haruslah makan tanpa bersempadan kan? hurmmmm tawakal je lah kalau aku tak muat suit aku nanti tu.
Ok muka excited dapat layanan istimewa dari salah seorang Tailor Professional. Ok guys nama dia Vik. Dia lah yang melayan karenah segala requirement dan design yang kita orang dah plan siap2. Atas nasihat Vik yang berpengalaman di dalam industri ni aku pun ikutkan saja. Tak sabar nak jadi wak doyok haha, #Berangan #LalatHijau haha
Seperti kebanyakan mereka yang menggayakan Suit dengan pemilihan warna gelap/hitam, Dimana mereka boleh recycle dengan mix and match, Tapi aku berani untuk pilih warna yang berlainan. Kerana aku nak suit aku tu kelihatan lebih casual berbanding terikat dengan formalities. 
 
 ok warna di atas adalah final choice yang aku pilih. Warna dia live memang cantik. Tapi entah lah dalam camera tak berapa nak bright. 
hew hew, tak sabar rasanya nak tengok apa result dia lepas ni. Kalau longgar boleh di alter  kan tapi kalau sendat ketat, perumpamaan anak gajah nak sarungkan mini skirt.  Ok bai...