Sep 9, 2016

Tempah suit slim fit di Sarto Di Moda

YEAHHHH suit yang aku gempar gempurkan hari tu dah selamat aku received. Sudah lah cantik, terletak pula tu kat badan aku, mana tidak nya terletak korang tengok lah semasa aku fitting di Eastin Hotel Kuala Lumpur tempoh hari. 

Kalau korang baca entry aku pasal fitting tempoh hari, kat situ aku dah bagi info dengan lebih terperinci macam mana Mr Vik dari Sarto Di Moda ni ambil measurement aku. 

jadi sekarang ni tiba masanya untuk buat OOTD wohoooooo...happy gila kot bila dah received petang tu, terasa rasa nak pakai untuk shoot OOTD je. Plus aku takde special occasion untuk di attend. Jadi buat OOTD pun jadilah kan, 

Jadi lokasi yang aku pilih bertempat di area Dataran Masjid Putrajaya.
Amacam berminat ke? Atau dah ada plan in future nak tempah suit sendiri, mungkin ini lah masa yang sesuai untuk buat tempahan.

korang hanya perlu direct mesej mereka di Facebook Sarto Di Moda. Lepas tu lagi best kalau nak dapat discount 5% just mention "kifliMally" atau email kan pertanyaan korang tu ke  info@sartomoda.com atau ke www.sartodimoda.com/malaysia.

pstt korang nak taw tak? Mr Vik ni akan visit Malaysia pada March 2017, jadi sebelum dia datang tu, korang boleh lah contact Mr Vik, kemudian korang prepare atau bawa je material untuk suit tu. Jangan risau Mr Vik, nanti akan bagi korang nasihat pasal kelebihan suit hasil dari tempahan mereka. 

Official Website: http://www.sartodimoda.com/