Sep 10, 2017

Bersama meraihkan ulang tahun ke 7th VIP Card Watson Malaysia #WatsonRewards

Dengan hashtag #WatsonRewards kali ni memang banyak adegan syok yang membuatkan semua pemilik berdaftar VIP Card Member watson bakal di kejutkan dengan pelbagai ganjaran tanpa henti. 

Serius percaya atau tidak setiap dari seorang dari kalian merupakan pemegang card keahlian Watson, Sama seperti aku wei. Aku pun memang pengguna card tegar Watson. Sebab Card Watson sekarang ni selain dari redeem point semasa pembayaran, ianya juga boleh di gunakan Touch N Go di semua tempat. Lepas tu berapa banyak Jenama baru yang kini sudah bekerjasama dengan Watson Malaysia 

Kini dengan Card Watson ada service Touch N Go, sering tertinggal dalam kereta, dan semasa pembayaran aku hanya mention mobile phone yang berdaftar. Simple kan. Tiada masalah!!!
Ini senarai kelebihan VIP Member Card dari Watson.

  1. Kad keahlian sepanjan hayat
  2. Promosi hebat dari lebih 1,000 peniaga di bawah #WatsonRewards
  3. Setiap 1 mata di berikan pada setiap pembelian bernilai RM 1
  4. Bayar menggunakan Point? 200 mata untuk RM 1
  5. Pembelian dengan Jenama Watson akan mendapat mata sebanyak 2 mata
  6. Pembelian di dalam bulan kelahiran (Birhtday Month) sebanyak 2 mata ganjaran
  7. 5X mata ganjaran jika korang bayar di counter watson menggunakan Card Touch & Go


cukuplah dengan kelebihan yang aku mention just now dekat atas. Jadi mari kita tengok selama pelancaran mereka tempoh hari di Mytown Shopping Center.

Ada pelbagai games yang di sediakan kepada semua ahli yang hadir pada malam tu.
ada photobooth session, ada small games seperti diatas.
aku paling suka game ni, di mana kita orang kena teka berapa paper bag watson yang terdapat di dalam kereta tersebut. haha Sis Ruby dapat jawapan yang betul sebanyak 118 paper bag kesemuanya.
congrats sis ruby.

malam kemuncak bila kesemua Duta Celebrity Watson di panggil naik ke atas pentas bagi meriahkan lagi suasana majlis. 
 kita ada Amber Chia, Arja Lee, Thanuja Ananthan, Sasha Saidin dan ramai lagi artis yang turut meriahkan majlis pada malam tu.

Selain dari itu juga korang boleh pergi ke watson Malaysia untuk mengetahui senarai Jenama yang lain turut ber collaborate bersama dengan watson.