Nov 3, 2017

Berwajah elok, antara nafsu dan sayang.

kemain betul korang kan? pantang nampak title berwajah helok terus semua masuk nak tengok ada apa dengan cerita entry kali ni. 

Maaf tiada entry berkisah kan 18XXX dan sekutunya. Mungkin belanja sikit2 je.


alkisahnya uols, during lunch time hari tu aku dengan colleagueS aku pergi melilau mencari makan kat **JALAN TENGAH, lepas tu terkeluar lah topik pasal muka helok, raut wajah penuh nur iman di dada, calon menantu pilihan, pembimbing ke jalan mencari JANNAH, hakak tak kuat, dan seumpama dengan nya lah uols,

Wajah-wajah elok yang berdarah campuran Pan Asian katanya, kalau dapat tak akan lepas dan di kepit rapi di antara celah karipap gergasi mereka. 

Borak punya borak, alkisahnya ternampak kelibat mamat berwajah elok bak bidadara yang terselit di celahan marhain berwajah biasa ni uols. 

Ahkak: "nok ini kalau dapat memang aku tak lepas nok! Sejuk mata memandang"
Aku: "Nyah, pembetulan bukan mata ko yang sejuk tapi tu hah, KARIPAP berkelim ko tu yang berdenyut-denyut"

bagi aku wajah elok yang korang sering kali bertembung waktu nak pergi kerja / dalam train / or crush yang korang nampak hari-hari kat bus stand. Tu semua hanya lah label nafsu semata. Di mata, nafus hanya terletak pada penglihatan mata sekaligus mem "brain washed" information ke minda kita untuk membentuk pemikiran wajah yang elok ni sesuai untuk di tatap sebagai medium untuk meraih kepuasan minta @ erti kata lain nya CUCI MATA.

sekali gus Menyebabkan persepsi dan citarasa manusia kebanyakan rata-rata nak yang sempurna dan berwajah terletak di dalam soal memilih jodoh. Walaupun hakikatnya kita ni berenzimkan dari wajah tembaga. Dengan berkonsepkan konon nya, kalau berwajah elok tu semua masalah akan hilang! tak makan seharian pun confirm tak terasa lapar, as long dapat yang helok je. BETUL KE NOK!!! 

ok now kita nak panggil ahkak tulen dan adek2 bottom cuci mata dengan jejaka pan asian, Enjoy
pic last ni kalau dapat korang nak buat apa? kalau aku sagat kat jalan masjid jamek lepas tu campak dalam sungai hahahaha....


haha nak gak letak pic abam najib last sekali tapi nanti kena kecam pula blog aku yang sendu ni!!! Ok lah Bye.
**Jalan Tengah (bazar jual makanan) - bahasa budak2 opis yang keje area raja chulan

1 comment :

Anonymous said...

Ngekek2 aku gelak nox.. Btw pic yg last tu mmg win!!!