Apr 20, 2019

Lunch bersama dengan 20 Girlfriends

Hi Korang,

haha terasa kelakar pulak bila aku buat title macam tu kan? tapi ni memang realiti nya yang aku memang lunch dengan 20 orang sisters hari ni. Actually mereka semua ni adalah sweet colleagues aku since masuk kerja 2013 lagi. Korang bayangkan aku baru start build career aku sebagai seorang business development di mana memang minat aku dalam sector insurance ni. 

yes, dan mereka ni semua juga la yang banyak mengajar aku tentang knowledge pasal selok belok dunia insurance ni. Tapi siapa sangka kan, orang jenis yang lambat pick up macam aku ni pun mampu bertahan sampai sekarang. 
kalau korang nak tahu, half dari gambar di atas ni actually mereka dah berhenti dan berpindah ke company lain since last year dan apa yang menariknya relationship kita orang sebagai family tetap bonding walaupun dah jadi ex colleagues. So tu yang kalau ada event berkumpul ramai-ramai macam ni kita orang excited untuk pastikan event berjalan dengan gahnya. Ini baru sedikit taw belum lagi yang lain tak dapat datang sebab ada hal yang tak dapat nak di elakn kan. 
oh ye, kalau ada event special atau occasion seperti meeting atau celebration kita orang akan makan dengan Lodge Paradize Poolside. Boleh di katakan kat sini salah satu restoran yang dekat dengan office kita orang. Menu dia pun boleh tahan sedap juga sebab ada masakan Ala Thai. 

Ok soalan bonus, berapa total Jumlah set makan lunch kitaorang semua seramai 20 pax? 

No comments :