May 5, 2019

Ramadhan 2019 kini Tiba, 3 Perkara menarik ditawarkan oleh Lulu Hypermarket.

Hi Korang,

siapa sini dah membuat persiapan untuk menyambut Bulan Ramadhan dan sekaligus persiapan untuk menyambut Hari Raya Puasa. Sungguh tak sabar kita di buatnya kan? Dalam masa yang sama juga lah kita akan berpusu-pusu untuk membeli baju melayu baru, tukar perabot lama, beli kuih, shopping untuk anak-anak dll.

Begitu juga dengan Lulu Hypermarket sekarang ni, dorang memberikan 3 tawaran istimewa sempena dengan perayaan yang agung kali ni.
1.Jualan Murah Ramadhan (1 May – 10 Jun 2019)

Para pengunjung yang ingin membeli-belah di Lulu Hypermarket akan diberikan potongan murah sehingga 70% kepada semua jenis barang seperti Section Fesyen, Kasut, Hand Bag, Barangan Electric termasuklah IT gadget, Telefon Pintar (Smartphone), isi rumah, barangan perabot, permainan kanak-kanak & Beg Bagasi. Eh bukan itu saja, penjimatan maksimum ini merangkumi pada barangan hairan seperti, barang basah dan barangan runcit. Untuk makluman korang semua, Lulu Hypermarket memberikan pilihan berasaskan dari sumber kualiti Kurma (dates) dari segenap pelusuk dunia. Ianya di import khas sekali gus memenuhi kehendak pengguna di dalam bulan ramadhan ni. Korang boleh dapatkan jenis Kurma seperti Ajwa, Kudhri, Mejdoul dan kurma berkualiti yang lain pada harga yang berpatutan.

Selain dari itu aku suka berkunjung ke section groceries, selain dari murah korang boleh dapatkan harga mereka dengan harga murah.  



2.Bazar Raya (14 April - 21 Mei 2019) – Promotion Area, Aras 2.

Pada section Bazar Raya yang terletak pada Aras 2, dimana korang boleh dapatkan segala keperluan di Hari Raya pada satu tempat yang sama. Jadi kenapa perlu bersusah payah untuk pergi ke kedai lain sedangkan korang boleh dapatkan semuanya disini. Boleh di katakan pada Aras 2 ini, ianya lebih tertumpu kepada barangan rumah seperti peralatan hiasan rumah dan barangan electric. Jenama harus di miliki ini seperti Philips, Panasonic, Sony, Samsung, LG, Sharp, Tefal, JBL dan banyak lagi turut ada di Lulu Hypermarket ini. Jadi jangan lupa untuk berikan sentuhan baru pada isi rumah anda ok!



3.Pertandingan: Dream Drive Contest (1 Mei – 1 September 2019)

Seperti tahun yang lepas, Lulu Hypermarket juga menganjurkan contest. Cuma yang membezakan pada tahun ini bertanding tahun lepas, hadiah utama yang di tawarkan adalah 2x Proton X70 bersama dengan hadiah sampangan seperti Apple iPhone 7+, UHD LED TV and Lulu Gift Voucher. Apa yang korang perlu lakukan banyak berbelanja sebanyak RM 75 dan ke atas dalam satu resit dari Lulu Hypermarket & mana-mana Section dalam Lulu ni sepanjang musim contest ni berlangsung korang hanya perlu isikan borang peraduan dan letak di dalam Kotak Cabutan Bertuah. Untuk cabutan bertuah akan di umumkan pada 2 bahagian di mana pemenang pertama akan di umumkan pada 5 Julai 2019 & 6 September 2019. Segala terma dan syarat korang boleh kunjungi Facebook Official Lulu Hypermarket ok!

Ok dalam banyak-banyak section tu aku tertarik dengan baju batik printed dia. Sesuai untuk ayah kita, so boleh pakai untuk ke rumah sanak saudara time berkunjung raya nanti. Bukan tu je, casual attire pun turut tersedia. Dari semua jenis brand korang boleh dapatkan di Lulu Hypermarket ni. 

Alamat Main Store:  LuLu Hypermarket, Lot 159, Persiaran CapSquare, Off Jalan unshi Abdullah, 50100 Kuala Lumpur 

Socal Media: 

No comments :