Aug 8, 2019

D'kayangan Steamboat & Grill hanya RM 30 dewasa boleh makan sepuas-puasnya

Sekali sekala tu kalau kita teringin nak makan steamboat memang best kan, kena pulak dengan tempat yang berbaloi dan dekat dengan area bandar. Sama lah dengan D'kayangan steamboat & grill yang aku lawat minggu lepas. 

korang kena sedia maklum pengunjung yang berkunjung ke D'kayangan ni biasanya terdiri dari jenis keluarga. Sekali datang tu macam rombongan nak masuk meminang pun ada juga. Time aku sampai ni lebih kurang kol 630 dan apa yang aku tengok kemuncak di restoran ni pada belah malam (Dinner Time) 7 malam dan ke atas

Pelbagai jenis seafood dan perapan dengan 15 jenis rempah termasuk lah ayam, daging, kambing dan ikan. 
 ada section makanan ala carte disediakan, ini bagi mereka yang nak mencuba menu berat seperti Nasi Lemak, Spaghetti, Mee Kari dan Kuey Teow dan Mee Goreng.  
ok untuk steamboat ni sup yang di sedikan terdapat dua jenis sup iaitu Sup Ayam dan juga Sup Tomyam. Kalau korang meja besar tu order je kedua-dua so korang boleh rasa. Segala makanan yang terdapat pada section pilihan tu kalau habis je staff mereka akan terus refill. Jadi kehabisan stock tu jarang lah terjadi. 


Tapi korang kenalah beringat, makan jangan membazir ok. Sebab dekat D'kayangan ni 100gram lebihan makanan akan di kenakan denda.



ok last but not least, incase kalau korang nak tengok video IGTV aku. Korang boleh lah tengok pada link atau view je video di bawah ni.


Harga: 

Dewasa RM 29.90nett Kanak2 
RM 12.50nett Kanak2 bwh 4thn : PERCUMA !! 

Masa Operasi : Isnin - Jumaat 5ptg hingga 11.30mlm 

Sabtu, Ahad & Cuti umum 3ptg hingga 11.45mlm 
Waze : Dkayangan Steamboat & Grill (2 mins from Stadium Shah Alam) 

Whatsapp booking klik link di bawah ni: 

https://api.whatsapp.com/send?phone=60122971091&text=