Aug 1, 2019

Hanya membayar sewa sebanyak RM 1 sebulan @ Arissto Coffee

Kepada penggemar kaki kopi semua, sudah pasti korang tahu event berkenaan dengan  Malaysia Coffee Fest yang berlangsung pada weekend lepas di One Utama Shopping Center kan? Kepada korang yang tak berkesempatan untuk hadirkan diri tak mengapa mungkin next event korang boleh join. Jadi pastikan korang sentiasa tunggu update semasa dari Malaysia Coffee Fest ni. 


Dalam entry kali ni aku nak focus dengan brand Arissto Coffee ni. Seperti penggemar coffee yang lain, Arissto juga mempunya rasa dan keunikan yang tersendiri. Arissto Coffee mempunyai selera dan aroma unik yang tersendiri. Apa yang membuatkan Arissto Coffee ni lebih menarik sebab mereka memberikan sewa hanya RM 1 sebulan. Mesti korang rasa semacam tak percaya kan? 
Well dekat office aku pun dah ada satu Smart Coffee Machine ni, sebab kawan aku yang tolong promotekan time tu, then salesperson mereka sendiri datang bawa semua product mereka termasuk lah semua capsule collection coffee yang mereka sedia ada. Memandangkan Sewa hanya RM 1 / sebulan, cuma capsule tu korang boleh share sebab bukan dalam semua capsule tu korang suka. Jadi concept sharing is caring itu penting lol.

Kekuatan product ni terletak pada Coffee mereka, Aroma dan warna yang sungguh memikat ni memenuhi citarasa orang Italy, jadi korang sendiri akan rasa keaslian kopi tersebut. 
secara jujurnya, aku juga merupakan penggemar kopi akan tetapi pada Arissto ni aku kerap tertarik dengan Passion Fruit Tea dari mereka. Sewaktu berada di dalam event tempoh hari boleh di katakan aku banyak habiskan masa untuk menikmati Kemanisan serta keharuman Passion Fruit tea. haha

Bagi mereka yang ingin ketahui lebih lanjut berkenaan dengan Package dan plan dari Arissto Coffee ni korang boleh lah tengok pada image di bawah:
p/s: Tiada contract yang di perlukan dan pemulangan smart coffee machine mereka boleh di buat dengan serta merta. 


Selain itu korang boleh tengok pada 2 item di bawah ni:a

No comments :