Aug 2, 2019

Sekali Sekala dinner Jauh tak mengapa kan?

Kalau nak dinner jauh sikit dari kebiasaan tak mengapa kan? sebab minggu lepas si zul ni ajak aku teman kan dia dinner dekat restoran kawan dia baru buka katanya dekat Petaling Jaya. Pada awalnya tu aku tak tahu lokasi sebenar dan aku turutkan saja. 

Tapi setelah direction kita orang melalui Federal Highway, sah memang jauh lah dia bawa kita orang ni. Setelah sampai tu baru la aku tahu lokasi sebenar restoran kawan dia tu terletak di @Kilang Kitchen PJ.

Tapi since aku pun sendiri tak pernah explore tempat baru, why not kan? Sampai je kawasan tempat ni memang lapang dah macam kawan perindustrian. Apa yang menari boleh tahan lah dengan parking space dia sebesar padang sekolah. Mungkin juga sebab di situ tertumpu kawasan indoor aktiviti contoh seperti Futsal area. 

Jadi tak salah lah if ramai yang berkunjun atau mereka yang duduk berhampiran untuk lawat kawasan ni. Selain dari tu juga, lepas tu mereka melakukan aktiviti riadah mereka ni semuanya normally akan lepak atau chill sementara tunggu nak balik. Jadi sememangnya tempat ni boleh dikataka crowded dengan kaki sukan. 
 
korang tengok la apa yang aku order ni, haha tersangat la special dimana aku ordered Mix special udang dan sotong. Memang banyak juga lauk yang diberikan, sampai tak habis aku nak makan. 

Apa yang aku perasan dekat sini, bukan tu je yang menjadi tumpuan ramai malah banyak juga pilihan booth yang di buka. Korang sebut saja mengikut citarasa korang. Bagi aku overall puas hati dengan makanan dan juga sekitar tempat ni sebab aku boleh berOOTD sementara nak menunggu order korang tiba.
 jadi tak salah lah kira nya if nak sekali sekala merasa untuk makan jauh dari rumah uols..
ok lah nanti ada cerita kita sambung lagi ok. 

No comments :