Oct 7, 2019

Menjamu Selera Makan Malam di Resepi Warisan TOK SISIK @ Bandar Botanic Klang

Hi Korang, 

RESTORAN SISIK IKAN BAKAR - Kepada mereka yang duduk di area Klang dan kawasan yang berhampiran kifli nak share satu kedai makan yang korang boleh datang bersama dengan family. Bagi kifli tempat ni sangat sesuai bagi mereka yang ada keluarga besar sebab restoran ni memang mampu tampung keluarga korang yang besar tu. Chef kepada restoran ni sebenarnya resepi mereka turun temurun jadi sampai la ke hari ini mereka kekalkan dengan masakan tradisi ala melayu.


Restoran ni terletak di  Jalan Kasuarina 1/ks7, Bandar Botanic Klang, landmark dia senang je kalau nak cari restoran ni betul2 berhadapan dengan GM KLANG. Kalau korang tak tahu juga kat mana ni better korang waze je la. nanti cakap bengap marah pulak :)

ok sekarang ni korang tengok menu dia waktu kifli sampai dekat sini, boleh tahan menyelerakan juga. 
Udang Goreng Berempah
Ikan Siakap Bakar Tempoyak
Pepahat Masak Berlada
 Ikan Bawal Masak Asam 
 Sotong Bakar Manis
 Kupang Masak Berlada 

Selain dari masakan panas, pada waktu tengah hari mereka juga ada menyediakan lauk campur bagi pelanggan ingin makan tengah hari di restoran ini. 
 Ayam Masak Merah
 Sambal Paru
 Ayam Masak Rendang
Udang Masak Sambal
  ni kawasan dari luar  restoran.
selain dari itu di luar kawasan restoran ni ada buaian berkonsepkan ala kampung, walau kat tengah area bandar ni tetap ada feeling suasana kampung. Jadi kalau ada sesiapa yang singgah dekat restoran ni molek lah kiranya kalau korang boleh share pengalaman korang dekat section komen tu ye.

ALAMAT:
Sisik Restoran Ikan Bakar, 
No 32, Jalan Kasuarina 1/KS7,
Bandar Botanic, 41200 Klang, Selangor
(Landmark: Berhadapan GM Klang)

MASA OPERASI:
8.00am - 4.30pm ( Masakan Melayu Asli)
5.00pm - 12.30mn (Masakan Makanan laut & Ikan Bakar)