Dec 8, 2019

Rib Rib Holiday Menu Special dari Tony Roma's bersempena dengan musim cuti sekolah.

Tidak lama lagi kita bakal menyambut tahun baru, dan sebagai penutup tirau untuk 2019 ni, apa perancangan korang semua? Semestinya korang nak celebrate dengan keluarga dan paling tidak pun dengan si dia yang tersayang 😊 Seperti yang sedia maklum korang pun tahu kan dengan musim cuti sekolah ni lagi lah family busy nak merancang percutian sebab kena dengan x-mas pada 25th December ni. 

Jadi bersempena dengan cuti sekolah ni, Tony Roma’s memperkenalkan menu menarik mereka iaitu Tony Roma’s Rib Rib Holiday! Ianya bersesuain untuk family, jadi ini lah masanya korang nak celebrate dengan anak-anak korang.
 
Tony Roma’s merupakan salah satu restoran yang menjadi tumpuan ramai bila sebut saja Steaks yang sedap. Sebab itu sudah semestinya menjadi kepakaran mereka. Sebagai pembuka selera (appetizers) korang boleh lah rasa menu mereka seperti:

  • Bruschetta Tuna (RM35.00 nett)
  • Bruschetta Beef (RM35.00 nett)
  • Potato Chips and Dips (RM25.00 nett)
 
Kalua nak lagi senang order je semua appetizer di atas tu haha, at least semua orang merasa. Selepas appetizer kita jumpa pula ke main menu.

Ouh menu dia memang menggiurkan, sehingga aku yang makan ni pun rasa feeling dia sangat high. Bukan saja sauce dia yang sedap malah steaks dan daging dia yang bermutu tinggi juga membuatkan aku teruja untuk makan di sini.

  • Riblet Party (RM185.00 nett)
  • Festive Lamb Shoulder (RM185.00 nett)
  • Grilled Beef Steak (RM85.00 nett)
  • BBQ Spring Chicken (RM75.00 nett)


Sesudah menjamah tu takkan lah korang nak berlalu pergi tanpa rasa 4 jenis minuman Tropicana super creamy yang di sajikan dari Tony Roma’s

Peach Orange Colada, Pina Strawberry Swirl, Pina Mango Swirl and Pina Colada - RM20.79 nett. Setiap minuman ini adalah terhad jadi pastikan anda mencubanya sebelum terlambat 😊

Jadi segeralah untuk bawa keluarga dan sahabat handai untuk menjamu selera di Tony Roma’s. bersempena dengan musim cuti ni start dari 1 November 2019 sehingga 1 January 2020. Ianya terdapat pada setiap hari mahupun termasuk weekends dan public holiday di semua cawangan Tony Roma’s

Info selebihnya korang boleh dapatkan di http://www.tonyromas.com.my/

Sekian,
KIFLIMALLY

No comments :