Oct 11, 2020

Cik Manggis Duta Kepada Xorra Body Wash, berita baik bagi mereka yang terkesan dari Covid-19ni.

Hi Koarang, 

Perasmian dan pelancaran Xorra Body Wash telah pun berlangsung dengan jayanya pada 6 Oktober 2020 yang lepas. Seiring dengan pandemik covid-19 pelancaran di jaga dengan rapi bagi memastikan semuanya mengikuti SOP yang bersesuain. Jadi kita semua kenalah sentiasa berjaga dan sentiasa peka dengan keadaan sekeliling kita. 
Sebenarnya kemunculan Xorra Body Wash ini terhasil dari idea sains dan kecantikan. Di mana Pengarah Urusan Farmasia Sdn Bhd, Puan Zohrah Razak merupakan syarikat pengedar ubat-ubatan ke seluruh dunia, dan dari situ Puan Zohrah ingin menceburi di dalam bidang kecantikan pula selaras untuk membuka peluang kepada peniaga di luar sana untuk menjadi agent jualan Xorra Body Wash ni. 
Kalau korang tengok Xorra Body Wash ni terdiri dari 3 jenis haruman iaitu Rose Petals, Morning Breeze dan Sakura Spring. Ketiga-tiga product ini mempunyai haruman yang berpanjangan. 

Jangan risau, sebab product Xorra Body Wash ini bebas dari menggunakan product yang berkaitan dengan bahan kimia. 
Oleh yang demikian Xorra Body Wash telah membuatkan keputusan yang tepat untuk mengambil Cik Manggi untuk menjadi Duta Rasmi Xorra Body Wash, ini kerana personaliti Cik Manggis mempunyai ciri-ciri yang sesuai dengan 3 rangkaian haruman Xorra Body Wash ni. The Science of Care. 
Macam mana mereka boleh dapat perkataan Xorra ni? sebenarnya ianya berasal dari perkataan Zahrah yang bermaksud Blosson atau Kembang. Jadi ianya sama seperti melihat bunga yang sedang mekar di waktu pagi. 

Harga pasaran korang boleh dapatkan dengan harga RM 148 sekotak terdapat 3 botol 300ml.

Berita baik kepada mereka yang ingin menjadi agent rasmi Xorra Perfume Body Wash ni boleh lah ke website rasmi mereka untuk daftar. 

Website Official: https://www.xorrabeauty.com/