Nov 20, 2020

Minuman Beras Perang Mayang Untuk Seisi Keluarga

Hi Korang, 

Ni nak cakap sikit. pada zaman serba moden ni kan, pasti semua inginkan kesihatan seimbang dengan aktiviti harian yang padat di rumah dan di pejabat. Memiliki kesihatan yang baik juga semestinya menjadi idaman semua. Oleh kerana itu, pengusaha  minuman Kopi Beras Perang telah berusaha untuk mengeluarkan dan memasarkan jenama Mayang yang mana objektifnya adalah untuk pelopor pengeluar produk minuman berasaskan beras perang.
kalau korang nak tahu Beras Perang Mayang ni diedarkna oleh Era D Mansion Sdn Bhd Seja tahun 2018. Di ketua oleh seorang ibu tunggal yang cekal dan berhati waja, Puan Zainab Binti Sidek selaku Pengarah Urusan Percaya minuman sampingan Beras Perang Mayang.
Sebenarnya selain dapat membantu memberi tenaga selepas penat berkerja di rumah dan di pejabat seharian, Minuman beras perang ini juga amat sesuai membantu mengurangkan berat badan yang berlebih. Kalau korang nak tahu manfaat yang korang boleh dapatkan dari beras perang sebahagian besarnya di sebabkan ianya adalah bijiran penuh. Serat berat perang ni boleh membantu merendahkan paras kolestrol, menggerakkan sisa melalui saluran penghadaman. 
Minuman beras perang ni korang boleh minum pada bila-bila masa dan sesuai di jadikan hidangan wajib untuk seisi keluarga. Korang minum sebagai pelengkap sarapan, tengah hari dan makan malam anda. Ianya terdapat dalam 2 perisa Kopie Perang & Perisa Berry. 

Korang boleh dapatkan dengan harga seperti di bawah: 
1. Kopie Perang RM 25
2. My Berry RM 27.50 
Macam mana nak dapatkan Minuman Sihat Beras Perang Mayang ni? Korang boleh dapatkan di rangkaian talian seperti Facebook, Lazada atau Shopee. 

Info selebihnya seperti tertera: 
Email : infomayangbp@gmail.com
Whatsapp Link : http://www.wasap.my/60146604247/mayang
Telegram Group : https://t.me/joinchat/AAAAAFT6URxUXAkutjUS9Q
Instagram / Facebook : minumanberasperangmayanghq
Hotline : + 6014 6604247