Nov 12, 2021

Jualan 11.11.2021 di Lulu Hypermarket, memang jualan keramat

Hi korang,

bersempena dengan jualan mega 11/11/2021 lulu hypermarket tak ketinggalan juga yer untuk memberikan promosi yang gempak kepada semua pelanggan lulu. 

kalau korang nak tahu pelbagai pilihan yang ditawarkan dengan discount hebat sehingga 70%, menarik kan???? termasuklah perkakasan elektrik, barangan dapur, barang basah, masakan panas, makanan segar dan bermacam-macam lagi ok.

ok guys, aku tak nak buang masa sangat dalam entry kali ni aku nak bawa korang dari satu section ke section dimana item yang di highlighted kan oleh Lulu. 

rasanya selection yang di berikan juga sebenarnya memang dah cukup menarik, boleh dikatakan semua jenis perkakasan elektrik di berikan harga murah bersempena dengan 11/11/2021 ni.


lepas tu mari kita tinjau pada bahagian fashion pulak ye, kalau korang nak tahu barang dekat lulu ni boleh tahan juga uols, especially tang saree tu. koleksi dia memang di update dari masa ke semasa. Jom tengok ...

lepas korang tengok item di atas, korang boleh tengok majority yang berkunjung ke sini memang ada untuk memilih baju dan pakaian kerja. Lepas tu yang menarik area saree tu uols, promotion tu memang always ada. so no worries, kena pula dengan 11/11/2021 lagi bertambah meriah di buatnya. 


ok ni nak nak share dengan korang semua, kebetulan time aku datang ni bukan saja ada promo bersempena dengan 11/11/2021. Rupanya ada juga kempen FishTival uols. nama dia pun menarik kan?? tapi apa promo yang di warwarkan ni? Berkonsepkan barangan runcit uols. 

Jadi kiranya korang boleh dapatkan barangan basah, masakan panas, buah buahan serta sayur sayuran. Selain dari itu terdapat juga promo di section barang kering. Senang cerita korang nampak logo FishTival tu korang boleh lah borong sakan haha.

ok tapi korang kena ingat sebab promo 11/11/2021 ni akan tamat pada 14/11/2021. Jadi jangan lupa bawa parents korang untuk bertandang ke sini. Grab sebelum terlambat ok. 

info selebihnya pergi je website dorang ni: https://www.luluhypermarket.com/en-my

No comments :