taG From Oshie


Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini..

  • aku suka panggil dia aus....kenal masa strt orientasi july 2006 kat morib...(DSN)....
  • dia ni banyak "cable" taw..cakap je "cable" mana yg dia takde...
  • orang nyer mmg full dgn knowledge...klu Qief ader informasi yg kurang jelas "budak" tu je jln penyelesaiannya...boleh kannn wakakak
  • dia ni tegas, biasa n tegas budaknya....tapi aku heran pompuan keliling pinggang...wakakaka
  • huhu klu tak silap aku ader janji kat aus dah dekat 3thun....nak blanja dia n bob...kita smbung time degree erk (^_^)

Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya..

  • asal budak borneo......
  • suka purple n benda2 chumel....
  • tak suka kena paksa....Qief akan wat atas kerelaan Qief sendiri hehehe :p
  • sngt enjoy shopping, tngok movie, lepas tasek, makan, tido,
  • negara idaman Qief ialah japan....sabar japan am coming soon.. :p
  • walupun masih ader sikap "childish" tu...Qief rasa dah makin matang skit....sebb apa entah la????
  • 1st dari 4 org adik beradik....inginkan tampak muda selalu hehehe :p
  • jenis yang tetap pendirian...hari ngomong lain esok ngomong lain lagi....tu r banyak org marah kat Qief...marah tanda cayang kannn....
  • dah dekat 4 thun kat kl ni....mmg sronok n have fun sngt....
  • walupun skang ni demam tetap gigih gak wat tag award ni.....

2 comments :

oshie||aus mahmud said...

haha...cinabes btol ko ckp aku nye point num2 ngan 4 tu.
ane de aku men cable..ingat aku kje tnb ke de cable2?
haha..
pastu ane de pompuan keliling pinggang..pinggang pun xde =P

QieFLy si Dolce said...

oshie||aus mahmud

hahaahh....wuek2
padan muka ko....
tapi mmg betul kannnn

larikkkk