Oct 22, 2010

Kerja mereka lagi teruk dari korang buat sekarang ini.



hye uolsss salam jumaat semuanya...di atas kesempatan ini aku nak berkongsi sedikit pasal perkerjaan yang korang lakukan skang ni...aku sngt pasti ada diantara kamu akan merungut diatas kerja yang diberikan kat korang...bukankah kita seharusnya bersyukur...sebab apa aku cakap mcm ni sebab aku sngt prihatin dengan kerja2 mereka ini...tanpa mereka sapalah yang akan buat kerja2 teruk itewww klu nak harapkan orang lain for sure memang dah letak jawatan siap2...*sama lah juga dengan aku ni hah...MySpace hah sebagai contoh korang jangan lah lepas ni nampak orang yang kutip sampah dari rumah ke rumah tu buat2 geli ok...aku sangat menyampah orang macam tu rasa macam nak karate je batang tengkuk korang...MySpace tngok la pic kat bawah ni yer :







p/s : berkerja untuk sesuap nasi uolsss....tak pown untuk sebuah beg prada matilahhhh~~~
QieflysiDolce

4 comments :

.:: Miu Miu ::. said...

erkkk!! sanggup ke buat kerja2 macam tu? miu tak. heee..

QieFLy si Dolce said...

@.:: Miu Miu ::. so klu tak sanggup jgn lah kita sentiasa menrungut tentang kerja skang ni..coz ramai lagi yang hendakkan kerja yang elok :p

shark said...

pergh...
ini baru dikatakan kerja mencabar..
kompom xboring keje camni

PinQib said...

geliw gile part msuk punkoq gajah tuh
Latest entry di:

Saya blogger baru.

Kisah ikan keli