Mar 26, 2012

Mari belajar bahasa cina dalam 5 minit secara seronok

mali sini wa cikgu balu uols,
hye uols,

arinie akak nak bagi satu cara mudah korang macam mana nak cakap citer pantas dengan seronok so senang korang nak cakap dengan cina kat luar sana, haha nanti kalau g pasar dorang boleh bagi murah taw,

dan lepas ni korang boleh lah kamcing dengan dorang ok :)

lepas tu siap boleh berkungfu dengan mamat ni.
klik untuk besarkan image :)

so mcm mana, seronok tak belajar bahasa cina bersama akak mei ling , maaflah kalau ada sedikit kegampangan yer, tujuan untuk menghiburkan uols semua, jangan sentap2 nanti akak bagi kungfu baru tahu


ok lah akak nak g bersolek kejap ada show kejap lagi ok daaaa

p/s : Belajar lah smpi ke mana sekali pun yang penting tak kedekut ilmu :)

#sekian dari budak cina

6 comments :

Anonymous said...

=D hahaha...
pelik je aku bace bhs cine nye yg kt table tu??? haha

Kifli Mally said...

@cantekk hahaha mcm gampang tak?

KHai said...

Kelakar rasanya... Cantik benar gambar yang ada cewek tu... Hehe... :)

alongxp said...

yek yek je aku baca nk tau dialek mandarin ke kantonis ke hokkien..., nak kata kantonis lain sangat bunyinye... nak kata hokkien mcm xkena.. nk kata mandarin xde tanda bunyi... bila baca byk kali br tau diri terkena

Noor Elyanna said...

Cam p0ndan jerp :|

520abc said...

0806jejenike chaussure a talon femme Le air jordan pas cher du tout fabricant a réussi à introduire quelque chose qui n'a chaussure nike roshe run print jamais été fait auparavant. Les chaussures nike air huarache homme pas cher de sport ne se sont pas développées nike air presto france en 1924, quand Adidas a chaussures asics bébé été créé par un Allemand nommé Adi asics go sport promo Dassler.