Mari belajar bahasa cina dalam 5 minit secara seronok



mali sini wa cikgu balu uols,
hye uols,

arinie akak nak bagi satu cara mudah korang macam mana nak cakap citer pantas dengan seronok so senang korang nak cakap dengan cina kat luar sana, haha nanti kalau g pasar dorang boleh bagi murah taw,

dan lepas ni korang boleh lah kamcing dengan dorang ok :)

lepas tu siap boleh berkungfu dengan mamat ni.
klik untuk besarkan image :)

so mcm mana, seronok tak belajar bahasa cina bersama akak mei ling , maaflah kalau ada sedikit kegampangan yer, tujuan untuk menghiburkan uols semua, jangan sentap2 nanti akak bagi kungfu baru tahu


ok lah akak nak g bersolek kejap ada show kejap lagi ok daaaa

p/s : Belajar lah smpi ke mana sekali pun yang penting tak kedekut ilmu :)

#sekian dari budak cina


5 ,000 Feeling Jambu :

cantekk said... BALAS KOMEN

=D hahaha...
pelik je aku bace bhs cine nye yg kt table tu??? haha

Kifli Mally said... BALAS KOMEN

@cantekk hahaha mcm gampang tak?

KHai said... BALAS KOMEN

Kelakar rasanya... Cantik benar gambar yang ada cewek tu... Hehe... :)

alongxp said... BALAS KOMEN

yek yek je aku baca nk tau dialek mandarin ke kantonis ke hokkien..., nak kata kantonis lain sangat bunyinye... nak kata hokkien mcm xkena.. nk kata mandarin xde tanda bunyi... bila baca byk kali br tau diri terkena

Noor Elyanna said... BALAS KOMEN

Cam p0ndan jerp :|