Menyesal aku offer dia untuk ke preview screening



hey uols,

yes serius aku sangat menyesal, sebab menyesal amanat yang kita beri kat orang tu dia buat endah tak endah jer

ceritanya macam ni, aku dapat invitation untuk ke screening cerita THE POSSESSION dari nuffnang selasa lepas, dan aku tak dapat nak hadirkan diri kerana terlibat dengan rehearsal persembahan merdeka, so aku pass screening tu kat kawan aku berdua dan dengan harapan dorang boleh datang, seperti kebiasaan aku dah sendiri mention kat dorang

"jangan tak pergi nanti Nuffnang akan blacklist aku tahu?"

dan mereka berdua ni pun bagi respond yang sangat memberangsangkan umpama ulat sagu,
lepas tu yang bestnya dalam beberapa jam lagi screening tu start dorang hantar whatsapp yang simple jer "uols aku tak pergi" without saying any sorry

ko jangan nak excited sangat la

ko rasa? tapi takper aku just deny the message from whatsapp tu sebab aku assume aku tahu dorang ni jenis suka bergurau cakap je tak nak pergi tapi dorang akan pergi akhirnya. Pada hari berikutnya aku nak tahu feedback dari mereka berdua ni nak tanya lah macam mana dengan Screening tu sure dorang rasa best sebab cerita tu best kot!

dan respond yang best tu dorang cakap dorang memang tak pergi, pergh menyirap nya bukan main aku hantar 2 3 kali kat whatsapp baru mereka nak reply.

ok dekat sini dah ada 2 point yang buat aku betul-betul KECIL HATI:

1) aku dah kurang dapat kepercayaan dari Nuffnang, sebab ianya umpama client aku dan aku harus menjaga setiap client dengan baik, dan kepercayaan aku kepada orang2 macam ni pun dah beekurangan.

2) korang sangat tak professional bila di offer sesautu yang menarik korang terus beria-ia dan excited nak rembat but at the end kalau korang rasa macam tak nak pergi just simply biarkan macam tu je without saying sorry.

alaaa sure kifli mally ni feeling diva kan? aha memang aku feeling diva sebab at least aku rajin untuk mencari peluang dan aku bukan macam kau yang hanya pentingkan diri sendiri.

yup talk to the hand dear, cos am not gonna entertain people like you anymore.

kalau nak cerita memang tak akan habis aku just minta korang lebihkan rasa sifat bertimbang rasa tu. Sebab aku pun percaya pada karma, dan ini bukan pertama kali aku melihat kau direject. So awas kau Kiambang tiada kumbang yang mahu hinggap dibunga mu lagi.

p/s : Hakak sememangnya kecil hati dengan perangai ko.

No comments :