Oct 22, 2014

Bowing Tournament: MII Sunway Pyramid 2014

Hi anak anak,

minggu yang lepas comp aku dah juga beberapa comp insurance yang lain, boleh di katakan ini adalah aktiviti tahunan lah dimana setiap tahun mereka akan buat Bowling Tournament mengerat silaturahim di sesama comp gitu!!!

bertempat di sunway megalanes, bapak mahal kalau nak main game kat sini woi..serius tak prefer nak main kat sini mahal gila ^_^
btw pertandingan ni, mereka dah vote siap2 pasal lane memasing, jadi aku dapat lane yang 36 Team B, manakala Team A dapat line 13. Bila kita orang tengok pesaing sebelah kita orang adalah Etiqa. Serius aku dah lah pertama kali nak join tournament ni, lepas tu ada orang mention yang etiqa ni memang power gila. ko rasa? tak ker aku bergetar kan diri. 
Maka perlawana pun bermula dalam pukul 2...untuk game yang pertama kami mendahului 1 point je. Tapi hati aku tak sedap berkata sebab aku pasti ini adalah stratergy dorang nak tengok cara kami bermain dan juga cara mereka nak study lane. Kawan aku ni bukan kemain lah pergi snap pic sebab nak canang2 kan point mereka kalah satu je untuk 1st game ni.

bila dah start game kedua dan ketiga...ko rasa? apa yang tejadi? butuh diaaaaa kita orang tertinggal jauh kat belakang. Like seriously super duper jauh hokay. Sebab mereka champion untuk tahun ini wohoooooo!!! tahniah Etiqa.
Pengajaran: hah ni aku nak mention sikit kat korang. Dorang tu dah lebih banyak makan garam dari kita orang yang muda feeling bersemangat pada awal jer. Sekali masuk game kedua dan ketiga. nan hadoooo jadi aku rasa team aku layak di tertawakan haha. Confident je budak2 ni semua nak kalah team orang kertu2 ni. Nak jadi pro macam dorang korang kena jadi KERTU dulu ok. hahah OK BAI!

2 comments :

budakbandunglaici said...

hahaha lawak

Y said...

Nak kalahÄ·an geng otai tu idok le... gugup di awal game tu.... yg 1st game tu siyes kelaka....konon boost smngt kt leh wat katenye..... skali..nan hado... tp mak puas hati ngn pencapaian diri sndri.. gituu.hahaha personal rekod katenye