Jul 23, 2017

AXA Broking Open House 2017 @ Rebung #BolehTahan

akhirnya aku boleh start update blog dengan pelbagai aktiviti dan event yang aku lakukan. haha ayat nak skema sangat ikut buku panduan katanya.

ok update kali ni department aku ada buat makan2 sempena dengan hari raya. Open house ni untuk treat semua broker yang bernaung di bawah company kita orang. 
malas nak cerita panjang lebar, korang boleh tengok update kami kat bawah ni.
Tapi sebelum tu nak tarik nafas lega, sebab event yang kita orang plan ni berjalan dengan jayanya. Yesss semua nya berjalan dengan jayanya tanpa ada hiccups :) #ThankGod

Thanks too Restoran Rebung juga sebab sanggup layan karenah dan permintaan kita orang yang super high demand. Haha terpaksa uols demi kepuasan hati client kita orang. :) well team rebung served kita orang dengan makanan yang sedap dengan venue yang super comfy.
 
actually aku suggest dan memilih rebung sebagai preferred venue kita orang sebab senang nak deal dengan dorang ni, Especially korang ada kenalan di sini. Kenalkan En Firdaus, tapi aku lebinh senang menggelar dia sebagai rebung haha :)

dan tak lupa juga kepada Khairool dan Atiqah yang bersusah payah memberi layanan yang superb :) #Thankyouguys
haha cino-cino yang datang makan kat sini tak henti sebut nasi lemak dia sedap. Sememang nya di akui nasi lemak tu sedap. #notbad
Bersama dengan orang kuat Team SME :)
 
seperti biasa, thanks to all my team members for putting this thru.
tanpa uols kita orang semua tak akan ada moment seperti ini  :)
LOVE ALL