Oct 7, 2013

Pemenang Transformasi Bintang Fruitale bersama Nora Danish.

 hi uols,

Pencarian tatarias penampilan dalam Transformasi Bintang Fruitale yang pertama kini telah berlangsung di MyDin Mall Subang Jaya, dari 9 wanita yang bertanding siapa yang bakal pulang dengan wang tunai RM2,500 & Hamper produk bernilai RM100.

oleh itu mek datang ke event ini untuk memberitahu kepada korang siapa juara dari 9 peserta di dalam Transformasi Bintang Fruitale. 
satu-satunya panel juri yang menghadirkan diri dan sekali gus merangkap sebagai Duta Fruitale, 
Para peserta yang berumur diantara 18-25 ini haruslah mempunyai daya tarikan yang menarik, sporting, ceria dan yang paling penting sekali ialah confident.
selepas memperkenalkan diri sendiri, setiap peserta hendaklah menunjukkan bakat terpendam mereka selama 2minit, tak kira apa jenis bakat yang mereka ada seperti, berlakon, menyanyi, bersajak, bershuffle, meroyan atau bergwiyomi sekali pun, yang penting mereka dapat menambat hati juri.

Komen mek? hanya 1 peserta je yang mampo menambat hati ini ^__^
dan korang akan tahu sekejap lagi siap!

dan akhirnya dari 9 peserta, hanya tinggal 5 peserta saja yang mara ke peringkat seterusnya, 
diantara 5 peserta ini mereka diberikan soalan cepu emas
"apa yang anda lakukan jika anda dinobatkan sebagai ratu Fruitale baru?"
saya rasa....urmm saya rasa ^_^
Pemenangnya adalah!

Pemenang Penampilan pertama dalam Transformasi Bintang Fruitale adalah peserta bernombor 9!
kelebihan yang terletak pada peserta no 9 bukan saja kerana perwatakan yang sporting malah dia juga bertenaga dalam memperagakan produk Fruitale.
 Tempat pertama - Fatin atiqah (tengah)
Tempat kedua - Nuurul nur alina binti roslan (kiri)
Tempat ketiga - Nuara Eliya (kanan)
  tahniah kepada semua pemenang ^_^
kepada mereka yang tidak berjaya next time tu kalau masuk mana-mana pertandingan be confident yer. Pengalaman yang menarik bersama dengan produk Fruitale.  

Produk fruitale diekstrak dengan pati sari buah asli, untuk melembapkan kulit agar kelihatan ceria sepanjan hari, berbau wangi dan segar tak kira dimana saja anda berada!!!
untuk keterangan lanjut tentang produk fruitale dan juga gambar wajah pemenang bersama dengan Duta Fruitale Nora Danish, sila ke Facebook Fruitale

stay goddess people!!!